Eski sevgilimden ayrıldım ama hala bana yazsın, etkileşim kursun istiyorum, ne yapmalıyım?

Eski sevgilimden ben ayrıldım gayet geçerli bir sebebim var fakat merak ediyorum hesapları gizli ve pek sosyal medya kullanan birisi değil ayrıldıktan sonra hiç karşılaşmadık. Çok merak etmeye başladım yazmak istemiyorum çünkü yazarsam beni kullanabilir. Ne yapmamlazım

Eski sevgilimden ayrıldım ama hala bana yazsın, etkileşim kursun istiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla