2 hafta önce flörtleşip ayrıldığım kıza tekrar nasıl yazabilirim?

2 Hafta Önce flörtleştiğim kızla arkadaş çevrem yüzünden tartışıp arkadaşlığımı bitirmek zorunda kaldım bu 2 hafta sürekli birbirimize itafen kötü şeyler söyledik aramız iyice açıldı en son yanına başka çocukla görünce arkadaşıma çocuğa aralarında bir şey var mı diye sordurdum. Çocuk da gidip kıza söylemiş. Bana "Siz Kimsiniz insanlara canım saçma sorular soruyorsunuz rahatsız oluyorum" tarzı bir şeyler söyledi. Snapchatten İnstadan falan her yerden takipten çıkıp çıkartmış. Hiçbir şekilde yüzüme dahi bakmıyor. Ama ben hala seviyorum ve özür dilemek istiyorum tekrar flörtleşmesek bile hiç değilse arkadaş kalmak istiyorum. ne yapamam gerekiyor. Aynı sınıftayız. Önümde. Yarın Konuşmayı Düşünüyorum ne söylemem doğru olur. Çocukla aralarında bir şey yokmuş Hatta Çocuğun sevdiği başka biri varmış.
2 hafta önce flörtleşip ayrıldığım kıza tekrar nasıl yazabilirim?
Cevapla