Aşık olduğum kızla aramıza mesafe girmişti sizce ona yazmalımıyım nolur geri dönüş yapın yardıma ihtiyacım var?

Arkadaşlar ne olur yardım edin bir arkadaşım vardı kendisinin hoşlanıyordum neyse ona açıldım söyledim ama çıkma teklifi gibi bişe olmamıştı ya da tam hatırlamıyorum neyse demeden önce arkadaş gibi konuşuyorduk ben bunu dedikten sonra kız bana yaklaştı sonra bende yaklaştım çalışıyordum. Mola saatlerinde müsait olduğum her saatte konuşuyorduk geceden sabaha kadar hergün ben ona ondan hoşlandığımı söyleyince tabi neyse işte çok konuşmaya başlamıştık sonra kendisi konuşmamamız gerektiğini söyledi bende anlamadım şok oldum ama elimden bir şey gelmedi şu anda ne yapacağım bilmiyorum üzerinden 6-7 aydan fazla zaman geçti tabi kızla ilk sanaldan tanıştık sonra aradan zaman geçti bulunduğu şehirde taşındım yeni taşındım daha kız çok iyi birisiydi bana her konuda çok destek oldu psikolojisi iyi değil yardımcı da olmak istiyorum ama yazsam mı yazmasam mı bilmiyorum çok düşünüyorum sizce ne yapayım nolur yardımcı olun ya görüşlerinizi bildirin...

Aşık olduğum kızla aramıza mesafe girmişti sizce ona yazmalımıyım nolur geri dönüş yapın yardıma ihtiyacım var?
Cevapla