Uzun aradan sonraki ilk buluşmadan sonra sevgilim yazmıyorsa ne yapmalıyım, ilişkiyi nasıl ele almalıyım?

Yeni barıştık buluştuk ama kaç saat oldu sevgilim yazmadı bana yani buluşma sonrası onun yazmasını bekliyorum hem de ilk buluşma uzun süre sonra yani ben artık bu ilişkiyi ele almak istiyorum bu nasıl olur o beni önemsemiyor ama vazgeçmiyor
Uzun aradan sonraki ilk buluşmadan sonra sevgilim yazmıyorsa ne yapmalıyım, ilişkiyi nasıl ele almalıyım?
Cevapla