Düzgün erkek bulmak neden bu kadar zor? Bu gidişle evde mi kalacağız?

Kiminle konuşsan ya sapık ya mal çıkıyor.
Konuyu hemen cnslliğe bağlayandan tut, iki kelimeyi yan yana getiremeyenden.
Okumuş, olgun, bilgeli, edepli erkek kalmadı mı?
Yaşım 23 belirteyim yoksa 45+ takılacak beyinsizler çıkar.
Düzgün erkek bulmak neden bu kadar zor? Bu gidişle evde mi kalacağız?
Cevapla