Kızlar neden 1.70 boyundaki erkekleri reddedip 1.80 ve üzerini tercih ediyor?

Bizim sevmeye ve sevilmeye hakkımız yok mu? Boyum 1.70 diye yazdığım tüm kızlardan red yedim kızların hepsi 1.55 falandı ve o kızlar şu an 1.80 üzeri erkeklerle sevgililer. Keza biz kızlara güven veremeyiz. Kızlara sadece uzun boylu erkekler güven verir. Hayatın gerçekleri.

Kızlar neden 1.70 boyundaki erkekleri reddedip 1.80 ve üzerini tercih ediyor?
Cevapla