Çekingen bir çocukla konuşma koptu, doğum günümü kutladı ve takipten çıktı, yazmalı mıyım yoksa tamamen salayım mı?

Bir tane çocukla konuşuyordum bir buçuk hata falan sürdü buluştuk da bu süre içersinde iletişimsel sıkıntılardan dolayı konuşmayı bıraktık ama o doğum günümü kutladı st yanıt verdi ben çok üstüne düşmedim çünkü belirgin adımlar değildi ama geçenlerde ortak arkadaşlarımız var arkadaşı arkadaşıma onun bana yazdığını söylemiş ağzını aramak istemiş yani arkadaşımın da haberi yoktu yani tepkimi merak etmişler ben hiçbir şey olmamış gibi davranmıştım çünkü ben bu olayı öğrendiğim gün çocuk beni takipten çıkmış sizce benden tepki mi bekliyor yazmalı mıyım bırakayım mı artık
Ya şöyle ki çocuk çok da çekingen biri içe kapanık biraz kibar bir insan da ilk buluşmamızda sınırları biliyordu mesafeliydi yani oturduk sohbet ettik sadece ya olması gereken bu biliyorum ama ben ilk buluşmalarımda saçma sapan erkeklerle karşılaştım hep bu çocuk farklıydı acaba çekiniyor muydu benden benim ne hissettiğimi bilmiyor muydu çok duygularını dışa vurabilen biri değilim soğuk davrandığımı falan da söylemiş çünkü arkadaşıma

Çekingen bir çocukla konuşma koptu, doğum günümü kutladı ve takipten çıktı, yazmalı mıyım yoksa tamamen salayım mı?
Cevapla