”Kadınlar, kibar erkeklere değil, serseri erkeklere aşık olur” sözü şehir efsanesi mi?

Bu söz sosyal medyada da çok dolanıyor. Ya reddedilen ya da istediğini alamayan erkeklerin kırılgan egoları sebebiyle söyledikleri söz olduğunu düşünüyorum. Ben, çevremde hiç öyle bir şeye tanıklık etmedim. Serseri erkek seçen kadınlar varsa da, kendileri de aynı kaliteye sahip oldukları içindir. Kaliteli ve asil kadınlar, öyle erkeklere bakmaya bile tenezzül etmez. Lütfen, düzgün bir çevre kurun ve kadınlar hakkında yalan/yanlış sözler türetmeyin!
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
”Kadınlar, kibar erkeklere değil, serseri erkeklere aşık olur” sözü şehir efsanesi mi?
Cevapla