2 yıllık ilişki bittiyse ve erkek hemen sevgili yaptıysa bir gün pişman olur mu?

2 yıllık ilişki bittiyse kız çok sevdiyse emek verdiyse erkek sonra sevgili yaptıysa bir gün pişman olur mu?

2 yıllık ilişki bittiyse ve erkek hemen sevgili yaptıysa bir gün pişman olur mu?
Cevapla