4 yıldır platonik aşık olduğum kızı bir türlü unutamıyorum, sizce ne yapmalıyım?

4 yıldır sevdiğim bir kız var 9. Sınıftan beri o zaman istek attım kabul etmedi sonrs geri çekip bida bida attım ondan sonra atmadım 10. Sınıftada attım bir daha bi kez sonra 11 de attım şu an 12 yim okullar açılınca attım yine bakmadi reddetmedi sonra sevgiki yaptım ayrıldıktan sonra bir daha istek attım bakmadi ama hesabi açığa çektim story atmıştım ona baktı isteği reddetmedide bekletti bende geri çektim ne yapsamda unutamıyorum bu kızı tek beklediğim şey bari bizde olmaz desin bari her gün göz göze de geliyoruz gözlerini kaçırıyor benden bende kaçıyorum başka bir kişiyle ciddi bir şekilde sevgili olmak istiyorum ama bir yanımda ona ihanet edersin diyor bi yanımda git yüzyüze tek iken konuş diyor sizce ne yapmalıyım unutamıyorum nedense

4 yıldır platonik aşık olduğum kızı bir türlü unutamıyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla