Sevgilim işteyken sadece öğle molasında yazıyor, ilgisizlik mi yoksa normal mi 🤔?

ama iş çıkışında falan full konuşuyoruz izinli gününde de aynı şekil baskalarinin iliskilerine bakiyorum her bulduklari boslukta sevgililerine yaziyorlar gariplik yok mu ben mi abartiyorum

Sevgilim işteyken sadece öğle molasında yazıyor, ilgisizlik mi yoksa normal mi 🤔?
Cevapla