Flörtüm çalıştığı için gün içinde hiç yazmıyor ben yazarsam kısa cevaplar veriyor akşamları ve izinli olduğunda vakit ayırıyor?

neden sizce çok mu yoğun
Flörtüm çalıştığı için gün içinde hiç yazmıyor ben yazarsam kısa cevaplar veriyor akşamları ve izinli olduğunda vakit ayırıyor?
Cevapla