Neden ilişkide yaş farkı gözetmiyorum? Ve sonrasında üzülüyorum?

19 yaşındayım kendimden 10-15 yaş büyük, abi gibi görmem gereken kişilere aşık oluyorum 2 oldu. Ve bu beni üzüyor çünkü doğal olarak düşüncelerimiz tavırlarımız vs uyuşmuyor. Şu an 32 yaşında birine aşığım mesela daha önce 35 yaşında birine aşıktım. Bu sağlıklı mı normal mi yani? Belki de onları abi gibi görmem gerekiyordu.

Neden ilişkide yaş farkı gözetmiyorum? Ve sonrasında üzülüyorum?
Cevapla