Hayalimden vazgeçtim ve beni terk etti ne yapıcam ben şimdi?

5 ay önce sevgisiz kaldığım bir an da karşıma biri çıktı. 4 ay birlikteydik ama sanki 4 senedir çıkıyormuşuz gibi. Yani hayatımda ilk defa sevdiğimi ve sevildiğimi hissettim. Kanadaya taşınacaktım ben hayalim o yöndeydi onunla tanışmadan önce. Onu tanıdıktan sonra işlemleri iptal ettirdim ve gitme olasılığım %80 iken ve türkiyede kalmaya karar verdim. Hiç bırakmayacak sandım, gitmiyorum diye de çok sevindi. Sonra beni durduk yere terk etti hicbir suçum yokken ilişkiyi kaldıramıyorum dedi ve gitti. O kadar kendime kızıyorum ki; duygusal olmaktan nefrer ediyorum, sevgiyi derinlemesine yaşamaktan da.. şu an alımlar yok oraya ve ben türkiye de kaldım öylece..

Hayalimden vazgeçtim ve beni terk etti ne yapıcam ben şimdi?
Cevapla