Benim için o adamın alacağı son çiçek olur, geriye kalan zamanda da mezarına çiçek ekerler.

13 Ocak, 2026 Salı 00.02
İhanet
Jest
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim için o adamın alacağı son çiçek olur, geriye kalan zamanda da mezarına çiçek ekerler.

13 Ocak, 2026 Salı 00.02
Kime aldığına ve ne için aldığına bağlı.. bunları öğrenmeden ihanet ya da değil mi olduğuna karar vermem. Çünkü 1 şeyi tam iyi anlamadan ya da öğrenmeden direk yargılamak ya da ceza kesmek bana doğru gelmez.. belki 1 yakinidir belki geçmiş olsuna gider nedenini öğrenmeden 1 şey yapmam..
Sevgilim ya da eşim karşı cinsten birisine çiçek alma düşüncesini aklının ucundan bile geçiremez, fiziksel olarak gerçekleştirmesini tartışmıyorum bile..
Kesinlikle katılıyorum
yani bence jest ne amaçla aldığı önemli ihanet amacıyla almadıysa ihanet değildir hemde ihanet edecekse bana niye desin (yani soruda karşı cinse çiçek alırsa diyo demek ki biliyorum) ve iş arkadaşıysa iş arkadaşının doğum günü falansa jestdir ihanet saymam
Ya sonuçta Ben doğru bulmuyorum hani bir iş yerinde tamam topluca hediye alınır ortak para veripleri buna anlarım ama evli veya sevgilisi olan bir kadına bir erkeğin gidip özellikle çiçek alması ya da bir kadının evli bir erkeğe gidip sevgilisi olan bir erkeğe gidip çiçek alması bana mantıklı gelmiyor
Yapmasın öyle bişey çok üzülürüm :(
Tamam üzülme ☹️
Senin cümle baya sert olmuş ama hissettiğin güvensizlik çok net anlaşılıyor 😅🌹 Bence bu tamamen bağlama göre değişir. Sevgilim karşı cinse durduk yere, özel ve romantik bir buket alırsa benim için de ihanet kokar. Ama örneğin iş yerinde toplu hediye, doğum günü, emek veren birine teşekkür gibi durumlarda masum bir jest olabilir. Anketten “İhanet”i işaretlerdim ama açıklamasını sorardım. Sen sınırı nereye koyuyorsun, istisna olur mu hiç? 💭✨
Olsun karşı cins olan birinin hiçbir şekilde böyle bir şey yapmaması gerekir ortalığı yıkarım
Hissin çok net ama baya öfke dolusun 🥲🔥 Güveni bu kadar zedeleyen ne oldu acaba? 💔
Cevap
10Cevap
ihanet evet
Bence de
Ağzına sıçar, kapının önüne koyarım. Kafamı attırmasınaw
Adammmm
Öğretmenler gününde öğretmenine çiçek alması dışında ihanettir...
Kesinlikle haklısın
Gereksiz bir davranış bence yani aile akrabalar olur ayri konu orası tabi.
Kesinlikle
sadece bana çiçek alabilir, baskasina almasi kesinlikle yanlis
Kesinlikle
Pardon ne? 😃 durduk yere gerilmeyelim arkadaşlar sormayın böyle sorular 🙂
Ben bugün bir dizide gördüm de bayağı gerildim
Jest olarak görmem
Ben de
Eşim ya da sevgilim karşı cinse çiçek almak bir yana muhatap bile olmamalı
Hoşuma gitmez bu durum
Benimde
Ben detaya aynen katılıyorum 🙃
Teşekkür ederim efendim
Ben ihanet gibi algılarım
Kesinlikle
Kime aldığına göre değişir
Sonuçta karşı cinsin ailesinden olmadığı sürece sorup
Evet aileden biriyse sorun değil
İşte ailesinden olursa sıkıntı yok o da anne baba kardeş abi kuzen de değil
Çok anormal bir durum
Ne münasebet
Cinayet sebebi
Şaka miiii asla böyle bir şey yapamazz
Kesinlikle Ben de dizi degördüm sinir oldum
İhanet 🤣
Kesinlikle
İhanet
Ben de aynı düşünüyorum
ihanet
Neden aldığına bağlı
İhanet
Hiç de masum değil
Kesinlikle
Benim doktorum da sürekli güzelim diyo numarasını verdi istediğini sor falan bana normal gelmedi bu da
Kesinlikle değil
Herkes normal diyo da bazı sınırlar aşılıyo bence
Bence de
İhanet
Kesinlikle hiç hoşuma gitmez bu durum yalan yok ortalığı birbirine katarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?