Ayrıldığım sevgilimi unutamıyorum, toksik mi yoksa ben mi abartıyorum?

Sevgilimden ayrıldım başta her şey çok güzeldi sonra anlasamadik kendi çekip gitti gönlünü almak için çok çaba sarf ettim peşinden koştum boğdum

Benden bir gün sonra beni kıskandırmak veya başka birisi var diye önümde bir erkekle konuştu

Sonraki gün başka erkekle konuştu

Karakterini fazlaca hissettirdi

Özür bile diledim peşini bıraktım arkadaş kalalım dedim o da sen laftan anlamıyorsun dedi yani istemiyordu arkadaş kalmak

Bende kendi yoluma baktım ama en son denk geldik yüzyüze sonra da arkamı döndüğümde de bana baktı biraz bekledi beni yemlemeye çalıştı ilgi göstereyim diye bir yerde kısa süreli bekledi

Sonra ben gider gibi yaptım ama konuşmadım daha sonra gidip konuştum

Sonraki gün yine aynı dava yine baktı arkamdan madem istemiyorsun neden bakıyorsun toksit misin nesin bırak yakamı o zaman oyuncak gibi oldum yanında dün de çalıştığı yere gittim uzaktan izledim dayanamıyordum onu görmemeye bıktım sıkıldım herşeyden

Ayrıldığım sevgilimi unutamıyorum, toksik mi yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla