Sevgilimden ayrıldım başta her şey çok güzeldi sonra anlasamadik kendi çekip gitti gönlünü almak için çok çaba sarf ettim peşinden koştum boğdum
Benden bir gün sonra beni kıskandırmak veya başka birisi var diye önümde bir erkekle konuştu
Sonraki gün başka erkekle konuştu
Karakterini fazlaca hissettirdi
Özür bile diledim peşini bıraktım arkadaş kalalım dedim o da sen laftan anlamıyorsun dedi yani istemiyordu arkadaş kalmak
Bende kendi yoluma baktım ama en son denk geldik yüzyüze sonra da arkamı döndüğümde de bana baktı biraz bekledi beni yemlemeye çalıştı ilgi göstereyim diye bir yerde kısa süreli bekledi
Sonra ben gider gibi yaptım ama konuşmadım daha sonra gidip konuştum
Sonraki gün yine aynı dava yine baktı arkamdan madem istemiyorsun neden bakıyorsun toksit misin nesin bırak yakamı o zaman oyuncak gibi oldum yanında dün de çalıştığı yere gittim uzaktan izledim dayanamıyordum onu görmemeye bıktım sıkıldım herşeyden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer