3 aydır doğum günümü erteleyen sevgili normal mi, abartıyor muyum 😒?

Sende benimkini kutlamadın yanında olduğuma şükret diyor ben ona çok güzel hediyeler aldım ama o bana almadı sadece çiçek gönderdi çiçeği her zaman alıyo zaten bi de küfür eder gibi başka bişey alacağım diyip telefonu kapattı 3 aydır bi yemeğe çıkartmak çok mu zor hiç mi para ayıramıyosun imkansız bu eski sevgilisine altın kolyeler alırken iyiydi şimdi ben ona aldıkça sımardı

3 aydır doğum günümü erteleyen sevgili normal mi, abartıyor muyum 😒?
Cevapla