şimdi bundan yaklaşık 3 sene önce bi arkadaşım sevgilisini işletmek için benim mailimle hesap açtı bende hesaptayım benden açıldı hesap karşımıza çıkan ilk güzel izmirli çıtır bir hanımefendinin foroğrafını koyduk hesaba arkadaşımda fake olduğumuz anlaşılmasın diye her önüne gelene istek atmış sonra istek attıklarından biriyle arkadaş oldum ama benim fake olduğumu bilmiyordu yaklaşık 2 ay falan kanka gibi dertleştik cocuk numaramı istedi canım gibi verdim ve benden hoşlandığını söyledi ama şöyle bir durum var beni ben olarak bilmiyor bende ondan hoşlandığım için durumu açıklamaya karar verdim ama hesabı açan arkadaşım eğer söylersem onu kaybedeceğimi şu an ilerleyebildiği kadar ilerletmwm gerektiğini söyledi şu an düşününce çok canım geliyor ama o anki psikolojimle çok darda hissettim çünkü inanması zorda olsa ilk defa birine bir şeyler hissettim çocukla 2 sene sevgili olduk sanaldan çok yalan söyledim baya baya çok sonra benim için istanbuldan üni kazandı ve fake olduğumu itiraf ettim bunun onun için sorun olmadığını söyledi ve buluşmak istedi buluştuk her şey çok güzeldi ve öpüştük beni eve bıraktı eve geldiğimde ayrılık mesajı aldım tipimi beğenmediğini düşündüm eğer öyleyse anlarım dedim çünkü fotoğrafını kullandığım kız benden çok çok daha güzel bir kızdı o da hayır dedi sorun benimle ilgili sen gerçekten çok güzelsin dedi bende istemiyorsan zorlayamam dedim ayrıldım ertesi gün barışalım dedi bende eğer ki bu yaşananları her seferinde yüzüme vuracaksan unutamayacaksan barışmayalım dedim o da hayır tekrardan başlayalım her şeye dedi bende kabul ettim ve biz tekrar buluşma kararı aldık 12 de buluşacaktık 3 saat bekledim mesajıma bakmadı sadece geliyorum yazdı sonra cevap gelmeyince eve geldim beni aradı arkadaşımı yurda bıraktım ondan dedi bende bana söyleyebilirsin dedim özürler diledi ve tavırları değişti normal olduğunu düşündüm en son bana finallerim var vakit ayıramaya bilirim dedi bende sorun yok dedim o gün arkadaşlarıyla gece dışarı çıktı telefonlarımı açmadı bende 1 gün de bana ayırır mısın dedim doğum günüydü ona hediye almıştım vermek için istedim o da olmaz dedi bende getireyim oturmayız verip giderim dedim kabul etti ve her kavgamızda bana gecmisi dem vurdu aonra dersleri için yardımcı oldum finalleri bitti artık konuşabiliriz dedi 1 gün boyunca mesajıma ve aramalarıma dönmedi bende merak ettim uyuyordım yazdı içime şüphe düştü ama arkadaşının hesabını stalkladım aldatılmışım bunun üzerine sövdüm baya ve engelledim bioma sanki biri varmış hayatımda gibi harf yazdım o da o fake kıza benzeyen hesapları takip etmiş
napmam lazım
napmam lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer