Onu unutamıyorum, arkadaş kaldık ama içimde hala büyük bir aşk var ne yapmalıyım?

Çok fazla hata yaptım. Sevgili olmadık ama ben çok sevdim. Hatta o da sevmiş. Ama kendimi soğuttum. birbirimizi sevdik o emin olamadığından demedi. Benim duygularımı biliyordu hatta. Kendisi benden hiç emin olamadı. Ben açılmıştım ama kaybetme korkumdan takma bana falan demiştim geri çekildim sürekli yani açılırken canım gibi. O da ciddiye almamıştı. bana;sorun değil cevabını verdi. Dolaylı yoldan kabul gibi etti yani hikayeden kafe fotosu bide şarkı koydu. Bunu üstüme alınmadım. İkinci kez açıldım duramadım çok ciddi açıldım ama. Arkadaş görüyorum dedi. Sonraya doğru belirsiz davrandı hep. Bana göre oynadı yaklaştı baya. Eskisinden daha tatlı davrandı falan. Ama ben napcamı anlamadım. Bende arkadaş kalmaya çalıştım. Olmadı. Geç cevap verdim. Garip davrandım. Uzak mesafeli oldum. Esprili olmadım eski samimiyeti yapamadım. Kaba oldum belkide. Yapay oldu istemeden. Sevdiğim halde bu canım şeyleri yaptım. O bu hareketlerimde baya içine kapanmıştı. Sonraya doğru soğudu benden. Hal hateketleri uzak oldu. Hiç cevap vermemue başladı bitti. Ama arkadaş görüyorum dedikten sonra onu kaybetmemek için duygularla arkadaş kalmaya çalıştım

Onu unutamıyorum, arkadaş kaldık ama içimde hala büyük bir aşk var ne yapmalıyım?
Cevapla