27 yaşındayım evlenmek bana hâlâ garip geliyor, geç evlenmek sizce mantıklı mı?

Arkadaşlar 27 yaşındayım. Hala daha evlenmeyi düşünmüyorum. Çevremde evlenen arkadaşlar var da hiç olgun davranmıyorlar ve mutlu olmayanlar var. Erkeklerde olgunluk biraz geç geliyor. Geçende bir yerde 45 yaşında evlenen gördüm. Bu durumda daha zamanımız var demek oluyor değil mi? Yanlış kişiyle evlenip mutsuz olmak var sonuçta.

27 yaşındayım evlenmek bana hâlâ garip geliyor, geç evlenmek sizce mantıklı mı?
Cevapla