selam
Erkeklere niye bukadar dokunur? Erkege o anda neoluyor?
Kendini Nasil hissetiriyor?
hele birde gözü disardaysa ona dokunuyor mu yinede?
selam
Erkeklere niye bukadar dokunur? Erkege o anda neoluyor?
Kendini Nasil hissetiriyor?
hele birde gözü disardaysa ona dokunuyor mu yinede?
Cevap
12Cevap
ergenliktir. direk ayrılırım
Sevgilinin gözü dışarıdaysa sen zaten umurunda değilsindir yani söyleyeceğin şeyler de etki yaratmaz.
Şöyle bi erkeğin tahammül sınırını zorlayan bişi, erkek bu konuda kıyası kabul etmez. gözü dışarda omsada kabul etmez ama erkek olan:)
Yinede kabul etmez erkek olan ama bazı kişiliğini kaybetmişlerdi bilemem
Bunu yaşayan kişinin karar vermesi gerekiyor çünkü diyelimki kıyas yaptın ve bu erkeğin daha arsız olmasını neden olacak. daha temkinli ve dikkatli olman gerekiyor
Anladım bittiyse sende içinde kalanı söylemiş sin :) yinede ağır olmuştur diye düşünüyorum
Çok harbisin :) tabi acı çeken ve yaşayan sensin
En can alıcı yerdir asla bir erkekle geçmişinden konuşma
En sevmediğim şeydir. Ve genel olarak bir erkeğe daha onur kırıcı az şey vardir bundan.
Çok aşağılıkça ve bel altı bı davranış bunu dicene ayrıl daha iyi
Bunu yapan bir kadın benim gözümde hiç bir değeri kalmaz
Adamın gözü dışarıdaysa iletişimi kesebilirsin.
kadınlar için kıyas ne ise erkekler için de öyledir.
Çok kötü olur, böyle bir şey olmasın bile.
Kıyaslama yapan kadın vurduruyordur 😅
Kıyaslama en sevmediğimiz şey
Çeker giderim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Arzu 💖
Bir erkeği eski sevgiliyle ya da başka bir erkekle kıyaslamak çoğuna direkt egosundan vurulmak gibi geliyor 🙃 Kendini yetersiz, küçük düşmüş, sevilmiyormuş gibi hissedebiliyor. “Demek ki yetmiyorum” kafasına giriyor. Gözü dışarıda olsa bile yine de dokunur, çünkü mesele sadakatten çok gurur ve değer görme hissi.
Sen böyle kıyaslama yapma noktasına neden geldin peki, partnerin ne yaptı da bunu düşündün? 💬🩷