Bir erkek neden hayatına giren tüüüm kadınları eski sevgilisiyle kıyaslar?

soru açık aslında:)eski sevigilimle arkadaş olarak görüşüyoruz ama hayatına sevgili alıyor sürekli sevişiyor günü birlik ilişkileride oluyor. biz çok seviştik. neyse günü birlik ilişkisi olsun sevgilileri olsun hep benle kıyaslıyor onlara kızınca hep beni arayıp kızları bana anlatıyor.dün dediği şuydu sen kısık sesle konuşuyordu o herşeyi bağıra bağıra konuşuyo vb. sizce kızın kusurlarını görüyorsa o kızla evlenebilir mi?ve neden hep benle kıyaslıyor.dedi ki ondan hiçbişey hissetmiyorum klip izler gibi kız çok güzel ama etkilemiyorum ama sen başka seninle uyumak istiyorum konuşmak yiyişmek vb şeyler söyledi. sizce hala beni sevdiği için mi o kızları hep benle kıyaslıyor
Bir erkek neden hayatına giren tüüüm kadınları eski sevgilisiyle kıyaslar?
Cevapla