Yıllar önce ilişki istemediğiniz biri için yıllar sonra pişman oldunuz mu, aklınıza takılıyor mu?

Onla ilişki istemem, bana uygun değil dengesiz, yaşı boyu şöyle vs gibi şeylerden istemediğiniz kişiyi düşünüp yıllar sonra aslında şu bakımdan da uyuşurmuşuz dediğiniz oldu mu?

Yıllar önce ilişki istemediğiniz biri için yıllar sonra pişman oldunuz mu, aklınıza takılıyor mu?
Cevapla