Çok iyi arkadaşız ama ayrılınca sanki ben yokum gibi davranıyor?

Bugün yan yana zaman geçirdik sahilde yürüdük güldük , yemek yedik eve bıraktı beni ama sonra sanki ilgisi yok oldu
Çok ilgili ama bi o kadar da uzak gibi
Gün içinde çok mesaj atmıyor atınca yarım saat mesajlaşıyoruz sonra yok oluyor
Bu ne şimdi
Çok iyi arkadaşız ama ayrılınca sanki ben yokum gibi davranıyor?
Cevapla