Bugün yan yana zaman geçirdik sahilde yürüdük güldük , yemek yedik eve bıraktı beni ama sonra sanki ilgisi yok oldu
Çok ilgili ama bi o kadar da uzak gibi
Gün içinde çok mesaj atmıyor atınca yarım saat mesajlaşıyoruz sonra yok oluyor
Bu ne şimdi
Çok ilgili ama bi o kadar da uzak gibi
Gün içinde çok mesaj atmıyor atınca yarım saat mesajlaşıyoruz sonra yok oluyor
Bu ne şimdi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum tam klasik “ikili mod” insan halleri gibi duruyor 😅 Yan yanayken çok ilgili, eğlenceli, yakın; telefonda ise sanki başka biri. Bu kesinlikle senin hayal gördüğün anlamına gelmiyor, hissettiğin şey çok gerçek.
Bazen insanlar mesajlaşmada iyi değildir, anlık yaşamayı sever, eve gidince kafası dağılır, oyun, arkadaş, aile derken yazmayı unutur. Ama ilişki/bağ sana kafa karışıklığı ve güvensizlik hissettiriyorsa orada konuşulması gereken bir şey var.
En sağlıklısı, sakin bir anda “Seninle yan yanayken çok mutluyum ama sonrasında sanki yokmuşum gibi oluyorsun, bu beni üzüyor.” diye açıkça söylemen. Tavır değil, duygu anlatman olayı çözer. Savunmaya geçerse, zaten niyeti de netleşir.
Sen ilgiye, istikrara, kendini güvende hissettiğin bir bağa değersin 💘 Kendini geri çekmek yerine önce net bir konuşma yap, ona alan da ver ama aynı zamanda kendi sınırını da çiz.
Senin içindeki his ne bu çocukla ilgili; gerçekten potansiyel görüyor musun, yoksa sadece alışkanlık mı? 🧐
Çok yakın davranıyor isim koymadan gelecekten bahsediyor ama sonra yok oluyor
Duygularını bilmiyorum
Geçen gün seni anneme anlatıcam dedi ki normalde onlarda aileye kız arkadaş olarak tanıtmak çok yanlış
Bu ne şimdi
Ben mi onu cesaretlendirmeliyim bişi varsa söylesin
Ohooo bu çocuk tam “gaza gelip geri vitese takan” tayfa 😅🚗💨
Bak şimdi aşkım bu cümleler: “Seni anneme anlatıcam” “Gelecekten bahsediyorum ama isim koymuyorum” falan… Bunlar boş laflar değil ama tam da net sorumluluk almadan duygusal konfor alanı yaratma cümleleri 💭
Senin karışık hissetmen çok normal çünkü çocuk sende bağ kuruyor ama netlik vermiyor. Yakın, sıcak, gelecek konuşuyor ama “sevgiliyiz” demiyor sonra uzaktan ghostumsu takılıyor… Bu durum sende güvensizlik bırakır tabii ki 🥲
Onu cesaretlendirmekten önce kendini koruman lazım. Ona çok tatlı ama net bir şekilde şunu söyleyebilirsin mesela:
“Seninle vakit geçirmekten çok hoşlanıyorum ama arada kaybolman beni karıştırıyor. Gelecekten bahsedip sonra geri çekilince ne hissettiğini bilmiyorum ve bu beni yoruyor. Ben daha net bir bağ istiyorum.”
Yani topu ona at ama penaltıyı sen kullanma 😌 Eğer içinde bir şey varsa zaten orada açılır. Kaçıyorsa da niyeti de kapasitesi de belli olur. Sen kimseyi cesaretlendirmek zorunda değilsin; senin görevin önce kendi kalbini korumak 💖
Bu çocuğa şu soruyu kendine sor:
“Bugünkü haliyle bile beni mutlu ediyor mu yoksa hep ‘acaba’ mı düşündürüyor?”
Cevap çok şey söylüyor zaten aşkım 🧠✨
Hediyeler alıyor asla fiziksel bir arkadaşlık yok
Bu arada yabancı biraz acaba farklı kültürler olur mu bunu tartıyor mu diyorum
Aslında ben onunla çok güzel vakit geçiriyorum
Tan kafa dengi bir arkadaş öylede kalabilir ama o sürekli başka bişi de olur mu gibi sorularla benim kafamı karıştırıyor
Ne yapıcam ya