Sevgiliydik, ayrılıklar yaşadık, arkadaş kalalım dedi ama yakın davranıyor, neden?

Merhabalar,
ben 35 yaşında bir bayanım. 34 yaşında bir genc adamla geçen sene 6 ay sevgiliydik, bu süreçde durmadan ayrılıklar yaşadık. Başlarda çok uğraştı benim için, sevgilisi olmam için, hatta niyeti ciddi olduğunu beyan etti. Ve gerçektende sarılma ve öpüşme dışında hiçbirşekilde bana dokunmadı. En son ayrılığımızdan iki ay sonra ben buna yazdım buda benimle yazıştı, sonra buluştuk, görüştük yine ama bu arkadaş kalalım dedi bana ileride belki yine bişeyler olur dedi bana, ben önce red ettim, çünkü yine sarılıyordu bana, elimi tutuyordu ama öpüşme yoktu. Neyseki red edince bu çok üzüldü bende kabul ettim. Sonrasında yine anlaşmazlık yaşadık, ayrıldık, sevgili değildik ama. Sonra iki ay yine geçti üstünden, yine yazdım buna, buda kabul etti. Genelde beni whatsappdan hep engeller ayrılmadan sonra. Şimdi iki aydır görüşüyorduk, sık sık buluşuyordu benimle, sevgiliyken bukadar buluşmuyordu. Ben buna onu nekadar sevdiğimi söyledim, şans istediğimi beyan ettim, bunlara bir cevab vermeden buluştu benimle. Buluşmalarda yine elimi tutuyor, sarılıyor ama öpüşme yok. Buluşma dışı arama, mesajlaşma olmadığı için ben bunu ona sordum bir ilişkide olması gerekenleri neden yapmıyoruz diye oda ilişki yok arkadaşız dedi. Tabi üzüldüm çok buna, biliyor sonuçda onu sevdiğime, bende neden yakın davrandın ozaman dedim oda uzak dursaydın dedi, hiç ilişkimiz olmazmı sordum ona, oda hayır dedi, sen o şansı kayıb ettin dedi, biz böyle iyiz dedi, üstüme gelme istemiyorum dedi. Bende tamam dedim. O günden beri,4 gün, ne o yazdı ne ben, beni engellemedide daha. Sizce neden böyle yapıyor? Yani hem buluştuğumuzda seviyor gibi bana bakıyor, sarılıyor, hatta insanları ekip yanıma geliyor, birde 8 saat geçiriyoruz hep beraber hemde arkadaşız diyor. Niye böyle davranıyor ve ben ne yapmalıyım?
Sevgiliydik, ayrılıklar yaşadık, arkadaş kalalım dedi ama yakın davranıyor, neden?
Cevapla