Merhabalar,
ben 35 yaşında bir bayanım. 34 yaşında bir genc adamla geçen sene 6 ay sevgiliydik, bu süreçde durmadan ayrılıklar yaşadık. Başlarda çok uğraştı benim için, sevgilisi olmam için, hatta niyeti ciddi olduğunu beyan etti. Ve gerçektende sarılma ve öpüşme dışında hiçbirşekilde bana dokunmadı. En son ayrılığımızdan iki ay sonra ben buna yazdım buda benimle yazıştı, sonra buluştuk, görüştük yine ama bu arkadaş kalalım dedi bana ileride belki yine bişeyler olur dedi bana, ben önce red ettim, çünkü yine sarılıyordu bana, elimi tutuyordu ama öpüşme yoktu. Neyseki red edince bu çok üzüldü bende kabul ettim. Sonrasında yine anlaşmazlık yaşadık, ayrıldık, sevgili değildik ama. Sonra iki ay yine geçti üstünden, yine yazdım buna, buda kabul etti. Genelde beni whatsappdan hep engeller ayrılmadan sonra. Şimdi iki aydır görüşüyorduk, sık sık buluşuyordu benimle, sevgiliyken bukadar buluşmuyordu. Ben buna onu nekadar sevdiğimi söyledim, şans istediğimi beyan ettim, bunlara bir cevab vermeden buluştu benimle. Buluşmalarda yine elimi tutuyor, sarılıyor ama öpüşme yok. Buluşma dışı arama, mesajlaşma olmadığı için ben bunu ona sordum bir ilişkide olması gerekenleri neden yapmıyoruz diye oda ilişki yok arkadaşız dedi. Tabi üzüldüm çok buna, biliyor sonuçda onu sevdiğime, bende neden yakın davrandın ozaman dedim oda uzak dursaydın dedi, hiç ilişkimiz olmazmı sordum ona, oda hayır dedi, sen o şansı kayıb ettin dedi, biz böyle iyiz dedi, üstüme gelme istemiyorum dedi. Bende tamam dedim. O günden beri,4 gün, ne o yazdı ne ben, beni engellemedide daha. Sizce neden böyle yapıyor? Yani hem buluştuğumuzda seviyor gibi bana bakıyor, sarılıyor, hatta insanları ekip yanıma geliyor, birde 8 saat geçiriyoruz hep beraber hemde arkadaşız diyor. Niye böyle davranıyor ve ben ne yapmalıyım?
ben 35 yaşında bir bayanım. 34 yaşında bir genc adamla geçen sene 6 ay sevgiliydik, bu süreçde durmadan ayrılıklar yaşadık. Başlarda çok uğraştı benim için, sevgilisi olmam için, hatta niyeti ciddi olduğunu beyan etti. Ve gerçektende sarılma ve öpüşme dışında hiçbirşekilde bana dokunmadı. En son ayrılığımızdan iki ay sonra ben buna yazdım buda benimle yazıştı, sonra buluştuk, görüştük yine ama bu arkadaş kalalım dedi bana ileride belki yine bişeyler olur dedi bana, ben önce red ettim, çünkü yine sarılıyordu bana, elimi tutuyordu ama öpüşme yoktu. Neyseki red edince bu çok üzüldü bende kabul ettim. Sonrasında yine anlaşmazlık yaşadık, ayrıldık, sevgili değildik ama. Sonra iki ay yine geçti üstünden, yine yazdım buna, buda kabul etti. Genelde beni whatsappdan hep engeller ayrılmadan sonra. Şimdi iki aydır görüşüyorduk, sık sık buluşuyordu benimle, sevgiliyken bukadar buluşmuyordu. Ben buna onu nekadar sevdiğimi söyledim, şans istediğimi beyan ettim, bunlara bir cevab vermeden buluştu benimle. Buluşmalarda yine elimi tutuyor, sarılıyor ama öpüşme yok. Buluşma dışı arama, mesajlaşma olmadığı için ben bunu ona sordum bir ilişkide olması gerekenleri neden yapmıyoruz diye oda ilişki yok arkadaşız dedi. Tabi üzüldüm çok buna, biliyor sonuçda onu sevdiğime, bende neden yakın davrandın ozaman dedim oda uzak dursaydın dedi, hiç ilişkimiz olmazmı sordum ona, oda hayır dedi, sen o şansı kayıb ettin dedi, biz böyle iyiz dedi, üstüme gelme istemiyorum dedi. Bende tamam dedim. O günden beri,4 gün, ne o yazdı ne ben, beni engellemedide daha. Sizce neden böyle yapıyor? Yani hem buluştuğumuzda seviyor gibi bana bakıyor, sarılıyor, hatta insanları ekip yanıma geliyor, birde 8 saat geçiriyoruz hep beraber hemde arkadaşız diyor. Niye böyle davranıyor ve ben ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
bence bu yazdıklarının tamamını okuyan bi erkek bulursan hemen evlen buradan
insan okuyacak bunu insan
😅😅😅😅
Peki bundan ilişki isterken istediğin cinsel bir ilişki yaşamak mıydı
Hayır, evlilik. Cinsellik hiç yaşamadım onunla, yani oda biliyor onu sevdiğimi, yani normal ciddi bir ilşki istedim
Bence oyalıyor gibi ne istediğini bilmiyor ama illa sevişme olmalımı sence
Bir erkek sevişmiyorsa neden bir bayanla vakt geçirmek ister? Onu anlamadım bende. Ben onun için değerli olmassam, benim yanımda mutlu olmassa 8 saatini benimle harcarmı?
f*ck buddy olmak ıstıyebılırmı
Onlar genelde cinsellik yaşamak isteyen değilmi?
aynen oyle
O öyle değil işte, yani hiçbirzaman cinsel yanaşmadı bana,1,5 senedir görüşüyoruz sonuçda
işte belkıde amacı odur onu ıstıyordur
1,5 senedir cinsel anlamda yaklaşmayan adamın amacı nasıl bu olsun, uzanıp sarılıyorduk sadece, ozaman yapardı ama yapmadı
daha tedaya buradan gıremıyecem
Haylen bırşeyler bıtmemış
Peki ne yapmalıyım ben?
Bence kırıntılar var zamanla oda bıter bence
Nasıl yani? Onunla görüşmeye devammı edeyim? Onun güveni kırıldı bana karşı, ama bendede öyle. Yani görüşmeye devammı edeyim?
Hayırr tabıkııı görüşmeye devam etmenı öbermem
Ne yapayım peki? Onun gelmesinimi bekleyeyim?
Kesınlıkle evet
Zaten ben ona hergün bişeyler yazıyordum, o sırf buluşmak için arıyordu. Hani zamanla belki sevgili oluruz dşye umut ettim onun için bilemiyorum ne yapacağımı
O zaman bırak daha hiç yazma
Bıraktım zaten, 4 gündür yazmıyorum o günden sonra oda yazmadı, yazacağınıda sanmıyorum, ama neden okadar zaman geçirdi benimle onuda anlamadım, beni hiç istemeyen öyle zaman geçirirmi?
O zaman ben seni tanımakmisterimm