Eski sevgilim ayrıldıktan sonra başkasını eklemedi konuşuyoruz ama banada soğuk davranıyor beni bekliyor mu?

Ayrıldıktan sonra bi kaç kız ekledi ben söyledim çıkardı şuanda kimseyi eklemiyor ama banada soğuk davranıyor cevap veriyor ama kısa ben yazarsam oda hâlâ duygusu var mı
Eski sevgilim ayrıldıktan sonra başkasını eklemedi konuşuyoruz ama banada soğuk davranıyor beni bekliyor mu?
Cevapla