Anlayamıyorum hiç konuşmuyoruz uzun süredir. Ama instada olsun, wp da olsun hikayelerimi izliyor anında. Sebebi ne olabilir?
Mesaj yazmalı mıyım sizce?
Mesaj yazmalı mıyım sizce?
Sen yazma yazacak bir şey yok. Kendisi tam da bunu yapmak istiyor aklını bulandirmak. Bir yandan da kendisine açık kapı bırakıyor. Yazarsa yazar zaten. Hatta sil onu her yerden bir anda seni her yerden silerse sende büyük etki birakabilir bu durum. Ki zaten yazmak istese beraber olmak istese çoktan adım atardı. Onunki tamamen cepte kalsın hesabı yeni birini bulunca hemen yerden siler seni
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?