Ağabeyim sevgilisinden ayrıldıktan sonra bana şiddet uygulayıp nefret kusmaya başladı, neden böyle davranıyor ve ne yapmalıyım?

Daha Yeni yirmi yaşına girdim. Hiç sevgilim olmadı, Hiç cinsel ilişkim olmadı kimseye ilgim olmadı. Abilerim den 28 yaşında olanı birkaç aydır bana çok garip davranıyor, 7/24 hakaret ediyor, bel altı hakaret ediyor, Vuruyor, Bana gıcık olduğunu söylüyor, babama sevgilim olduğuna dair iftiralar atıyor, arkadaşlarına benim dedi kodumu yapıyor ondan nefret etmeye başladım. Eskiden böyle değildi hepsi sevgilisi ondan ayrıldıktan sonra başladı, Bana sarıyor, çimdikliyor hemde sebepsiz. Odamda resim yapıyorum gelip defterlerimi yırtıyor, Benimle kavga ediyor, Kulağıma küfür fısıldıyor sonra dalga geçiyor niye böyle yapıyor hayattan soğudum onun yüzünden... Yapcam belasını en sonunda, mantıklı bir açıklama lazım, eski sevgilisi benim yüzümden bi ayrıldı o yüzden mi hayatımı mahvediyor. Sizin düşünceniz nedir bunun hakkında?

Ağabeyim sevgilisinden ayrıldıktan sonra bana şiddet uygulayıp nefret kusmaya başladı, neden böyle davranıyor ve ne yapmalıyım?
Cevapla