Sevgilinize kırılsanız, sizin ona kırıldığınızı anlamasını mı beklersiniz?


Yüzyüze olduğum zaman zaten kırgın ve kızgın olduğum hemen belli oluyor
Ama bazen demek istemiyorum o kişinin anlamasını bekliyorum
Ama erkekler gerçekten anlamıyor
O yüzden direkt söylemek gerekiyor
Güzel soru geldi 🔥 Aşk işinde zihin okumaya pek güvenmemek lazım bence 😅 Ben kırıldığımda önce sakinleşip sonra direkt söylüyorum: “Bak şurada şöyle hissettim, o yüzden kırıldım.” 💔 Çünkü anlamasını bekleyince içten içe büyüyor, sonra patlama noktasına geliyor.
Sen genelde bekleyen tarafta mısın, yoksa konuşup çözenlerden mi? 🧐💬
Cevap
9Cevap
Anlamasını beklerim anlamıyorsa anlatırım gene anlamıyorsa bende film kopuyor
Anlamasını beklerim anlamıyorsa derim gene anlamıyorsa artık demem
Anlasın isterim sevgi bazen susularak anlamasıdır..
Bir sorun var ise ifade ederim, beklemeye gerek yok..
Kırdığı yerlerimle keserim onu, anlar.
Direk söylerim.
Ben birşeye kırıldığımda sakince söylerim "bunu neden yaptın?" Gibisinden sorarım kendisine, beni anlamasını beklemem, trip atan biri değilim asla
söylerim kırgınlığımı belli ederim gönlümü almasını beklerim.
Benim neye kırıldığımı bazen ben bile anlamadığım için direkt açıklarım, halden ve duygulardan anlayan biriyse kendi de anlayabilir tabi
Anlamasını beklerim jshsjd o sırada adam kanser olur ne oldu şimdi diye
Niyeee ne var bende ya off lckdk
Ne alakaaa yaa üzmesini biliyor anlamasını da bilecek kdkdk
İyi ki demedin kcndm
Ne alaka yürek mi yedin lcjsl
😂🤦🏻♀️
Söylerim top ondadır artık telafi eder ya da köşesine çekilir… 🤷🏻♀️
Önce anlamasını beklerim bazen anlar anlamadığın açıklarım ve özür yağmuruna tutuluyorum 🤓
Anlamayan ya da anlamak istemeyen iki şekilde de anlamıyor.
Dile getiririm onun da bana kırılırsa dile getirmesini isterim
öyle şeylerimiz yok bizim net olmak lazım kişi kendiliğinden kırılır karşı tarafa bunu belli etmek istiyorlarsa direkt olarak söylenmesi lazım çünkü kimse anlamaz en azından ben
O anlar ya çok zeki birisi
anlamama ihtimline karsi dile getirlir. ona ragmen tepki gelmezse zaten karsi tarafi ogrenmis olursun
Hiç sevgilim olmadı bilmiyorum ne yapılır ö. dilerim.
Önce beklerim derdimi görmezden gelirse hayatımdan çıkarırım.
Kırgınlığımı dile getiririm
Beklerim anlamasını
Anlamıyorsa zaten kendimi anlatmayı sevmem
Anlamasını beklemek gereksiz direkt belirtmek lazım yoksa iki taraf da yıpranıyor zamanla
Direkt dile getiremiyorum maalesef
Şimdilerde direk söylerim
Hayıe genelde kırıldığım noktayı dile getiririm
Dile getirmek en iyisi
Dile getiririm.
Müneccim olmasını bekliyorum direkt
Direkt söylerim
Söylerim
O mal hiçbisey anlamaz
Anlamasını beklerim
Anlamasını beklerim
anlamasını beklerim
Müneccim değil herhalde söylerim
Anlamasını beklerim
Dile getiririm
Direkt söylerim..
Dile getiririm
ANLASIN ABİ NE İŞE YARIYOLAR
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?