Merhaba nisanlı bir erkek neden exi yazdığında 1 yıl önce iletisimleri bitmis hani kafası karışır ayrılmayı düşünüyom bile der?

Başka imkansızız demiş sonra duygusal şarkınatmış bulunduğu durumdan şikayetçi haksızkık olduğunh düşünüyo işte bulusunca da icimde yarım kalan duygularım oldu demis ve her sey cok fadklı olabilirdi demis neden ilerde mutluluğa inancını yitirdiğinide söykemiş ama hala kızla birlikte
Merhaba nisanlı bir erkek neden exi yazdığında 1 yıl önce iletisimleri bitmis hani kafası karışır ayrılmayı düşünüyom bile der?
Cevapla