Bir erkek ayrılalı 1 yıl geçmesine rağmen neden hâlâ arar, yazar?

Kötü ayrıldık. Ama ayrılmamak için ailesiyle bile karşı karşıya geldi. Ben ayrılmak istiyordum ailesi beni çok sever babasına beni bırakmıyor dedim. Babasıyla kavga etti falan işte. Çok uzun. Geçen gün internetim bitmişti mesajına cevap veremedim diye internet yükledi. İş çıkışı yorgun argın birde akşam olmasına rağmen. Hâlâ seviyor mu?
Bir erkek ayrılalı 1 yıl geçmesine rağmen neden hâlâ arar, yazar?
Cevapla