AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Bence yazma deniyorsa yazılmamalı 😅maalesef çoğu Hemcinsimden farklı düşüncedeyim
O zaman seni hiç düşünmemesini sevmemesi istiyon sen
Beni sinirlendirmedigi sürece yazma demem bana onu dedirtecek kadar sinirlendirdi yse de yazmasın
E yazsak takıntılı saplantılı manyak dersiniz yazmasak prenses oh ne güzel 😅
Hert türlü trip yiyeceksiniz işte:)
Bırakın bu işleri ya valla hiç çekilmiyosunuz
Prenses olduğunuz için tahammül edemiyorsunuz işte çok naziksiniz hemen kırılıyorsunux
Kırılmıyoruz da net olmak varken boş tripleri çekmek istemiyoruz
Git deyince gitmeyen erkek 20 küsür senedir gitmiyor fkskfkdkfkdk
Berkecan Aşkım canım yazma bana diyince tamam yazmam diyip yazmayan erkeklere ne diyorsun peki😅
Dediğim kafadan hoşlanıyorsanız ne bilim bu arada prenseslik değil yazma diyen kızla işim olmaz oyuncak mıyım la ben gitsin anasıyla turşu kursun
Sen olayı hiç anlamamışsın ki ohhooo seni istemediği için ayrılamak için yazma demiyor Trip atıyor o yüzden yazma diyor senin de tamam yazmam demek yerine gönlünü alıp yazman gerekiyor çünkü seven erkek öyle yapar aslında yazma diyor ama onun anlamı yaz demek🤣
Kız dili ve edebiyatı öğren biraz 🤣
Kız dili edebiyatı naz yapmak ve istenilen şeyin tersini yapmak ya yanlış anlama ama hayat yeterince stresli ve yorucu bana göre net olmalı her şey sevgi de net olmalı öfke de çünkü inanılmaz beyin yoran bir işim var çıkınca aptala dönüyorum
Valla hep stres nereye kadar eğer kız arkadaşınla eğlenmeyi bilirsen iş çıkışı stres yerine keyif alırsın hayattan keyif almaya bak zaten işte s*kiliyon zaten sizin stresiniz yüzünden kızlar böyle oluyor ya aslında sorun sizde
Ama işte benim aradığım ley artık naz dolaylı sevgi değil ben artık huzur istiyorum (boşandım bir kere 25 yaşındayım) kafam artık bu yazma diyince yazma kafalarını kaldırmıyor ben akşam eve gelince sarılıp uzun uzun gözlerine bakacağım bir kadın arıyorum
O biraz zor işte hemen öyle oldu bittiye getirip evlendiğin kadınla gözlerine uzun uzun bakarak aşk yaşaman biraz imkansız canım neyse yinede sen bilirsin
Hemen olsun bitsin demiyorum da çok yormasın yahu
Bu devirde yazma diyince yazmayan erkek prensesdir 💅👗👠🦄🌈🌈🌈
Adam niye yazsın yazınca da kıymeti olmuyor
Yazma diyince yazdığı için suç işleyen erkek oldu haberiniz olsun :)
Hahaha 😂 😂 bu iyidi🤓😂
🤣🤣
çok iyi soru ya sdgehd
Teşekkür ederim :)
Haklısın güzel analiz olmuş
Teşekkür ederim 😊
Bu durumda erkeğe hak veriyorum
Sabri abi senmisin
O kim
Pardon ali abi karıştırdım
Off çok havalıymış yaş kaç senin 11 mi
Yok berkecan ben daha 10 yaşındayım
Bir haller olmuş, çıt kırıldım olmuşlar
Bende onu anlamadım ne olmuş kız bunlara🤣
Bi taçları eksik prenseslerin yani 😅
Yakında oda olur😊
Öyle görünüyor shjs
Bence bu toplum kötü bir tane sevgilim var hiç böyle derdimiz yok tip binasına gidip geliyoruz mitinglere katılıyoruz
Yalnız bu çok iyiysi harbiden😂😂😂
Teşekkür ederim aşkım 🤣
Yazmasın bir zahmet sevmem öyle erkek
Niye senden özür dileyip pişman olup gönlünü almasın mı
Yok almasın. ben yazma demem. Yazma dediysem bitmiştir zaten hiç bir özür beni geri döndüremez.
aracım yok bana yazma diyince kimse yazmıyor
Benim max trip seviyem🤣
e öyle sevgilim yok aracım yok kim yazcak
🤣🤣🤣
Hiç güleceğim yoktu 😂
😅😅😅
Yaw olmayan cezaları yazar oldular
Sonuçta En azından yazıyorlar işte😂
Bizdekiler de bize trip atıyor küsüyor yazmıyor
Hayatım onlara da ceza parasını ödembsk nasıl yazıyolar jdkglh
Ahahahha aynen keşke onlar da yazmasa 😄
En azından onlar bişeyler yazıyor bizdeki herifler yazma diyince küsüp trip atıyor yazmıyor 😂
Valla devir değişti 😪
Aynen öyle
Haklisin en cokta ben ugrasiyorum polislerle
Adamlar ne güzel işini yapıyor size az bile yapıyorlar
sizin yüzünüzden millet canından malından vs oluyor üremeyin aq
Birde gelmiş övünerek söylüyon valla birde en çok ben uğraşıyorum diyon asıl adamlar senin gibi biriyle muhatap olup uğraştıkları için nalet ediyordur
Yav ne anlatıyorsun sen !!!
Benim ne iş yaptigimi biliyor musun sen
Ben yazma diyene yazmam
yazma dersen hayatta yazmam çocukmusunuz
Yazma dersin yazmam
Hayır hayır değil miydi
Talep fazla demek ki çoğalıyorlar 😄
Ceza yazmasını kas etin sanırım mesaj değil yani🤣
Yazma diyene yazılmaz.
Yazma diyene yazacak kadar gurursuz değilim
aynen öyle etraf prenses erkek dolu
Erkekler napsın be olum.
Onlar baya yazıyor ya
Olması gereken de o değildi mi
Sen ne istiyorsun? Yazma deyince yazmalarını mı?
Ben bir şey istemiyorum Sabri abi çok şükür benim sevgilim var
Yazma diyince neden yazalım gurursuz muyuz o kadar
Sende hoş geldin prenses ama konu o değil sen yanlış anlamışsın cevapları oku anlarsın
Prenses diyerek bizi asagilayamazsiniz
Neden yazalım gurursuz muyuz hayırdır.
Sende hoş geldin prenses erkek ama konuyu tam anlamışsın cevapları oku anlarsın asıl konunun ne olduğunu
Yoo anladım gayet. Neden koşalım peşinizden. Bir sürü var kız. Sizi farklı kılan ne mesela hint kumaşı mısınız biri gider diğeri gelir.
O birsürü kız sana bakıyor mu acaba ya da o birsürü kız dediğin esc veya buradaki pembeli erkekler olmasın 🤣
Bizim ayrıcalığımız var demedim eğer benim hayatımda bana değer veren beni seven erkek varsa tabikide sevdiği için çaba verecek ben mi yanlış düşünüyorum
Hakedene verilir çaba. Her önüne gelene değil.
Lan zaten bizde onu diyoruz sen daha yeni mi anladın
paandora hoşuma gitmeye başlıyosun. Lütfen sus artık o zaman bakim.🥰
O nasıl oldu anlamadım
Ne nasıl oldu?
Ceza mi yedin
Ooo sen meyve suyu olmuşsun🤣🤣
Gelen cevapları oku konunun ne olduğunu anlarsın
Jelatini açılmamış erkeğim ben😅
Birde başımıza bu çıktı
Erkeklerin kapatılması bitti
Prensesle açılmamış jelatin erkek çıktı🤣
Aynen ondan😁
Haklısın
Teşekkür ederim:)
O kadar doğru ki prensesler
😂😂
Farklı bir tez
Nasıl yani
İlginç bir yorum yanı
Neden ki öyle değil mi
Bilmiyorum değil
Peki
🤝
Anlaştık 😂
😁😁😁😁hjhh
Gülme 🤣
Gt yap 😁
Yazamıyorum mesajların kapalı 😅😅
😂😂😂😂
😎😅
Yetişme sende boş ver 😅
Ne yapim kavgalar çok heyecanlı çekirdek lazım 🤣
Al marketten 😅
Telefonu bırakamıyorum işte çok heyecanlı hiçbir kavgayı kaçırmak istemiyorum 🤣
Üff saçmalama ya 😅😅
Sen oku bütün cevapları anlarsın 🤣
Herkes birbirine sallayıp girmiş benim ne suçum var ben sadece mesajları okuyorum bana bile sallamışlar🤣
Hiç işim olmaz boş şeyler 😅
Olsun bende umursamam ama insan merak ediyor kavga kaos santaj entrika montaj fotomontaj olunca tutamıyorum kendimi 🤣
Tamam sen devam et görüşürüz 😅
İki cevapda çok sıkıcı 😴😴
İşine mi gelmedi diyip laf sokacam da ilk başta kötü cevap yazmamışsın gülmüşüz o yüzden bir şey demeyecem normalde ters yazan herkesi beter ettim sen yine ucundan döndün:)
İşime gelmedi degil okumadım bile
Okumadıgım bişey için hiçbişey diyemezsin
Zaten okumak işine gelmedi dedim🤣
Nah öyle dedin kıvırma
Ya onu kast ettim anlamında dedim işte saygını bozuyorsun bozma terbiyeli ol
Sen bozmasan bende bozmazdım
Lan ben bozdum mu canım durduk yere ilk sen dedin zorla benim de ağzımı bozdurdun aq
Yok laf sokucam yok herkesi beter ettim ne bu
İyi oku bak sana mı dedim orada sana güzel bir şey dedim güldük eğlendik dedim hatta sana bir şey demedim bunu sende biliyorsun ama üstte çıkmak için lafı çarpıttırıyorsun
Niye çarpıtayım güzel sohbet ederken
Güzel sohbet etmedin durduk yere bana hakaret ettin offf neyse ne ya hadi iyi geceler uğraşamam yatacam
Güzel sohbet ettim demedim biz güzel sohbet ederken dedim
haksızsın
Ahahaha bu güzel di
sabah sabah hoş espri =))
haksızsın
Haklısınız
Hahahah harika
haklisin
Yazmasınlar mümkünse
Haklısın
Yaz deyincede yazmıyolar 🙄
yok öyle biz hala yazarız valla
İllaki olmuştur
Haklısın evet
Erkeklerin de kafa bu kadar napalım 😄
😅😅
Has erkek görmek ıstıyosan burdayım
Uff irkek ya irkek irkek neden gizlisin o zaman
Yazayım dm
Aynen aynen
Sabri abi senmisin
Mahmut Tuncerim ben 🤫😃
Arkanızdayız
Helall 🤣
Aynen öyle oldular
Sonra biz laf yiyoz üstüne🤣
Abi adam gibi yazın
Diymi yazın özür dileyin kapıya gelin serenat yapın salya sümük yalvarıp ağlayıp zırlayın ama yok nerdee hemen küsüp alınıyorlar 🤣
cok haklisin
Öyle ❌️
🤣🤣🤣
Harbi öyle