İşimiz gücümüz yok sizin keyfinizin kahyalığını mı yapacaz? Yazma dedikten sonra yazdım diyelim, kız gitti tacizden şikayet etti ne halt yicem? Bomboş işler, yazmamızı istiyorsanız yazma demiceksiniz bu kadar basit, diyorsanız da karşınızda ki kişinin yapacaklarına katlanacaksınız. Oldu anasını satim, iki tarafta sevsin ama bütün kahrı erkek çeksin. Yazma deyince yazmasını istiyorsan sen de seviyorsundur, madem sen de seviyorsun her haltta çocuk gibi trip atmicaksın, efendi gibi tartışıp sorunu çözeceksin, kimse çocuk büyütmek için evlenmiyor.
22 Yorumla
Soran5 ayBak ben burada en iyi cevapları seçtim hatta okuyun anlayın dedim oku. Bir zahmet konuyu iyi anla öyle yorum yap
- 5 ay
Konunun ne olduğunu çok iyi biliyorum, okumama gerek yok. Seven erkek sevdiğini kazanmak için uğraşmalıysa, seven kadın da sevdiği erkeğe git, yazma gibi şeyler söyleyip kaybetmeye çalışmaz. Sevgili/eş aramıyorsunuz, egonuzu tatmin edecek erkek arıyorsunuz, binbir tane dert varken 18 yaşında ergenler gibi trip atmanıza gerek yok.
En İyi Cevaplar
5 ayKadın hoşlandığı ilişkide olduğu erkeğe yapar bunu tacizci, sapık, ısrarcı kişiye yapmaz ki. Ya hiç tanımıyordur karşı taraf numarasını bulur mesaj atar, arkadaş tanıdık vasıtasıyla ulaşır ya da direkt hal ve hareketleriyle belli eder. Kadin anlar ama birinin ondan bu şekilde hoslanmasi mutlu eder. Erkegin görünüşü tavrı onu çekerse biraz ağırdan satar kendini bodoslama girmez. Bu durumu erkek olarak anlayabilirsin en azından kadın bu yüzden yaptığını iyi bilir. Özellikle çabalamani istiyordur. Iliski içinde olma kısmında da kadın aşıktır veya seviyordur o zamanda kendini ifade edemez duygularını ağlayarak gösterir ya da küser. Gönül almayı bilmek önemli bir nokta. Bizim fitratimizda bu var karşımızdaki kişi aynı hatalari yapıyor ve asla sorunları konuşmak, sağlıklı bir şekilde tartışmak istemiyor biz genelde dırdır yapıyor olarak görünüyoruz. Ama cozulmeyen sorunlar ve ilgisizlik göz ardı ediliyor. Yapacak tek şey küsmek mesafe koymak oluyor. Cunku karşılarinda bunlari konuşalım çozelim diyen birileri yok, sürekli kıskaniyorsun, çok buyutuyorsun, ne alaka , dırdır yapıyorsun diyen zihniyet var. Anlamayan anlamak istemeyen birine karşı geliştirdiğimiz savunma mekanizması bu naturamizda var. Vucut oksijensiz kaldığında esneme gelmesi gibi, sinirler gerildiğinde hapşurmak gibi. Kadin çabalanmasini sorunun çozulmesini istiyor git demek git demek yazma demek yazma demek değildir." Git iyice düşün ve tekrar bana sorunu konuşmak için yaz" demektir. Benim doğama özgü bir hareketi sen yaptigin zaman kısasa kısas yapmış oluyorsun kadın beyniyle olayları algılamaya ve yorumlamaya başlıyorsun. Hicbir erkek derin sorunlarla duygusal yanlış anlaşmalarla ilgilenmez. Iste bu yüzden prenses diyoruz.
23 Yorumla
Soran5 ayO kadar iyi yazmışsın ki çok doğru söylüyorsun eline koluna sağlık yazdıklarına söyleyecek tek söz bulamıyorum 🙏🥰😊
- 5 ay
Biraz mantıkli bakılırsa sorunlar hep aynı aslında. O sorunların doğurduğu yeni sonuçlar var. Bunlardan biri de prenseslik
Soran5 ayAynen öyle
5 ayErkeklerin karıştırdığı bir nokta var. Erkekler, gurur yaptığını düşünüp yazmıyor ama burada anlatılmak istenen 2 husus var.
1- Kıza teklifte bulunursun, seni reddeder ve birkaç defa ısrar edince ”yazma” der. İşte o zaman yazmazsın. Ya da ayrılırsınız ve o yüzden ”yazma” der. Yine yazmayın.
Ancak ve ancak, ikinci husus olursa yazın. Nedir ikinci husus?
2- Tartışma olur, hem de saçma bir sebepten ve kız bir anlık sinirle veya trip atmak için ”yazma” der. İşte o zaman yazmanız gerekir. Burada gurur yapılmaz çünkü gurur yapmanızı gerektirecek bir durum yoktur.
Tabii erkeklerde analiz yapacak zeka var mı, tartışılır!211 Yorumla
Soran5 ayErkekler bunu anlamıyor işte konu başka bunlar başka anlıyor
- 5 ay
He yani bizim başka işimiz yok hayat üzerinden vermiş olduğumuz mücadele yorgunluk vs yok sizin hangi hayırınız gerçek hangisi acaba aslında evet diye düşünüp duralım dimi ya da kahin olalım içiniizide biz okuyalım aw ulan ne güzel İstanbul be
- 5 ay
@apocus2ken o zaman 30dan sonra kedi seversiniz siz erkekler
- 5 ay
Aynen onada siz karar verin 😅
- 5 ay
Belkide mal mal trip atan değil de ne isteğini bilen düzgün bir kadınla karşılaşırım
- 5 ay
@apocus2ken böyle yaparsanız sonunuz bu hiçbir kız durmaz
- 5 ay
Ben inanıyorum ne istediğini bilen bir insan illaki çıkar ayrıca çıkmazsa da bizi ilgilendirir sizene
- 5 ay
@apocus2ken gerçekten seven sana değer veren kadın trip atacaktır. Trip atmayan kadın seninle ilgilenmez trip atacak başka erkekleri olur onun
- 5 ay
Tm fikrini önemsemiyorum lütfen beni seninle muhattap olmaya mecbur etme😅
- 5 ay
@apocus2ken 👍
- 5 ay
Hee öyle desenize
5 ayDolamışsınız ağzınıza bir "prenses" kelimesi gidiyor. Türlü türlü manipülasyonu “şaka” diye paketleyip erkekleri aşağılamak ne zamandan beri zekice oldu?
"Yazma" diyen insana yazmaya zorlamak sevgi değil, sınır ihlalidir. Bunu romantize edince adı kız dili olmuyor, düpedüz manipülasyon oluyor.
Seven insan trip çözmez, mesaj şifresi çözmez be çözmez! Direkt dediğini kastettiği gibi söyler.
İletişimsizliği erdem, ısrarı sadakat, saygısızlığı da aşk gibi anlatmayın artık.
Prenseslik arıyorsanız aynaya bakın; kimse akıl oyunlarıyla değerini ispatlamak zorunda değil.23 Yorumla- 5 ay
Soran5 ayŞimdi hadi bakalım Zestoldu pembeli erkek ben yokken herkese yazıp atıp tutmuşsun şimdi ben geldim hadi bakim şimdi yaz ve seni dinliyorum sen konuş bak ondan sonra ben seni nasıl o itin G*tüne sokup sokup çıkaracam
Yapay Zeka Cevapladı
Trafik polisleri de “yazmak” değil cezayı basmakla meşgul canım 😅 Onlar da mecbur görev icabı yani, romantik sebeplerle yazmıyorlar 🧾🚔
Erkekler genel olarak biraz çekingenleşti bence, millet “yanlış anlaşılırım” korkusuna düşmüş durumda. Ama güzel yazan, emek veren erkek de hâlâ var. Sadece artık bulmak biraz daha zor. Prenseslik yolunda devam tabi 👑✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
u 5 ayHayır, aşık olan ilişkisini kurtarmaya çalışan adamlar da yazma deyince yazıyor 🙄 haksızlık etmeyelim.
135 Yorumla
Soran5 ayİşte bende bunu demeye çalıştım artık erkekler çok kırılgan narin olmuş artık hemen en ufak birşeyde küsüp yapmıyorlar
- 5 ay
O tip erkeklerin baştan ne olduklarını belli etmesi büyük şans aslında. Daha flörtken tavır yapmaya trip atmaya başladıysa ilerleyen zamanlarda bir kadının hayatında yer almayı hak etmediğini gösterir. Yazmayan erkeğe yazılmaz. Kadından yazmasını, çabalamasını bekleyen biriyle hiçbir yola girilmez, hele ki bu dediğim gibi tanışma/flört sürecindeyse. Hemen iletişimi kesmeli hemen
Soran5 ayaynen öyle
- 5 ay
Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz yazma diyince yazınca gidip karakola şikayet etse ceza alır
- 5 ay
Siz kime yazıp yazmamanız gerektiğini ayırt edemiyor musunuz? Sizi şikayet etme potansiyeline sahip kadınlarla işiniz ne?
- 5 ay
Şşş küfürsüz.
- 5 ay
@Ustavsicalovek31 bunlar kafayı yemiş ya artık tamamen uzak durcan kadınlardan ceza evine girmemek için
Soran5 ayYa pardonda sizin kafanız basmıyor mu biz yoldan geçen erkeklere yazma diyip trip atmıyoruz olay hayatındaki insanlara sevgilin olan kişi sosyetik sheqiil de bunu anlatmaya çalışıyor kardeşim siz kadınım dediğiniz insanı seviyorsanız onun kaybetmemek için elinizden geleni yapmanız gerekiyor gönlünü alma çabası yerine siz kadınlardan daha çok trip atar oldunuz
- 5 ay
Neden bır yerlerımızı yırtıp sizin köleniz gıbı peşinden koşmak zorundayız sırf bız erkek sızde kadınsınız dıye kı haksızdam özür dılemek ıcın tabıkı sevdıgım kadının gönlünü almaya calısırım ama saçma sapan triplerınızı kımse çekmek zorunda degıl sırf cinsiyetim erkek dıye bızde insanız robot değil
- 5 ay
Erkek ağlamaz üzülmez erkek trıp çeker erkek calısır erkek gurursuz köle gıbı peşinden koşar erkek erkek neyız lan bız millattan önce kalan köle mi, siz onu arıyorsunuz çünkü
Soran5 ay@Leuvergnex olay gereksiz trip değil olay siz hayatınızdaki kadının gönlünü almak yerine sizde karşışıklı trip atıyorsunuz
Soran5 ayErkekler ağlamaz lafına bende katılmıyorum orada hem fikirim ama erkek dediğin adı üstünde erkek kadından daha güçlü zaten kadında yanında böyke bir erkek ister ama siz daha çok narin oldunuz bunu demeye çalıyoruz
- 5 ay
Erkegın kadından daha güçlü olduğunu kabul ediyorsun yanı, çünkü bazı hemcinslerin erkek güçlü falan değil hepımız eşitiz gıbı argümanlar cıkardıgından berıdır erkekler böyle karsılık vermeye başladı sıze yanı madem eşitiz trıbınıze trıp atarak karsılık verırız, gününüz erkeklerını kadınlar bu hale getirdi bence sıkayet etmeyın sen öyle olmasan bile çoğu hemcınsın yaptı bunu
Soran5 ayBen erkeklerle kadınlar eşit demedim bunu git onu diyenlere söyle insanlık hakkı olarak evet eşit olabilir ama fiziksel ve duygu olarak erkekler daha baskın ama siz bunun yerine kadınlarla eşit olmayı istiyorsunuz onlar trip atıyor bende atim diyonuz
- 5 ay
Sen öyle değilsen uzerıne alınma o zaman ama senın gıbı olmayıp hem her yönden eşıtız hem de erkek benım herşeyimı ceksın ben hıc bır sey yapmayayım dıyen kadınlara lafım bu
Soran5 ayPeki
- 5 ay
Helal @paandora bütün yazdıklarına katılıyorum, yazdığın gibi söz konusu sevdiğimiz/hoşlandığımız adamdır diğer erkeklere yazma falan demeyiz zaten direkt engel. Ek olarak, kimseyi bir şeye zorlamıyoruz, kölemiz gibi peşimizden koşsun da demiyoruz. İnsan durduk yere yazma demez zaten bir tartışmanın sonucudur bu, eh hayatımızdaki adama tavrımız da yazma şeklinde olabilir tam o sırada biraz bekler ve yazar eğer devam etmek istiyorsa, yazmayan da prensestir sorry. Tribe triple karşılık verene adam demiyoruz biz.
- 5 ay
Sen adam deme sen adam demedıgın ıcın mıllet adam olmaktan çıkmıyor hanfendi, ayrıca trıp atmak zaten bana göre degıl ama ota b"ka atıyorsa kımse kımsenın saçma trıplerını çekmek zorunda değil sevdıgı kışıde olsa bıraz büyüyün olgunlaşın mıllet ne halde nelerle ugrasıyor
Soran5 ay@Sosyetic_SheqiiL evet çok doğru zaten insanın nazı sevdiğine geçer diye bir laf var benim hayatımdaki erkek beni anlamayacaksa ben başka insanı ne yapim zaten o adam bana yazamaz
- 5 ay
Ay bunlar kime kızdıysa sana bana sarıyor ahdjsja ne diye yırtınıyor anlamadım. Olm size adam değilsiniz diyen olmadı, he sen üstüne alındıysan bilemem. Gülü seven dikenine katlanamıyorsa, ikilesin. Yazdığım gibi, kimse bir şeye mecbur değil, zorunda değil, katlanmak zorunda hiç değil. Seven kadın sevdiğine naz da yapar trip de atar. Kime atsın tribini 🤦🏼♀️ robot muyuz biz
Soran5 ayBakın benimde sevgilim var sabah tartışmamız başladı 2 saat öncesine kadar devam etti ve benim gönlümü almak için komiklikler şakalar yaptı görüntülü vs aradı ve gönlümü aldı ve bana en son dedi ki biz kavga bile etsek küste olsak ne olursa olsun beni ara ben açarım birşeye ihtiyacın vs olur bana söyle ben hallederim kimseye muhtaç olma dedi zaten 1 2 gün sonra yine barışacaz dedi bende karşılık olarak zaten bizim küslüğümüz o kadar sürmüyor aynı gün barışıyoruz dedim yani anlatmak istediğim adam çaba veriyor üstüne düşüyor hemen küsüp kaçmıyor benim üzerimde erkekliğini hissettiriyor beni kimseye muhtaç ermiyor kavga bile etsek
- 5 ay
Ee madem böyle bır erkek arkadaşın var ne dıye dıger trıp atan erkeklerden sıkayet eden bır soru attın yanı tabı atabılırsın benım haddıme degılde daha dıger erkeklerden sana ne o zaman allah mesut etsın 😅
- 5 ay
@Leuvergnex gelecek adaylar içindir
Soran5 ayYa zamanında hiç mi böyle prenses sevgilim olmadı sanıyorsun şimdi konuşturma beni benim bir sevgilim var adam dj boy pos kalıp yakışıklılık hepsi zirvede etrafındaki kızların haddi hesabı yok hepsi peşindeydi manken gibi adam 192 boyu vardı 25 yaşındaydı ama o sadece bana bakıyordu ama karakteri yoktu çok trip atıyor alınıyor gereksiz yükseliyordu
Soran5 ayŞimdiki sevgilime kurban olim yıllardır birlikteyiz allah eksikliğini vermesin gerçekten adam gibi adammm bak erkek demiyorum adam gibi adam diyorum keşke herkes onun gibi olsa
Soran5 ay@Ustavsicalocek31 sen kimsin aq sana ne oluyor herkesi anan bacın gibi zannetme köpek
- 5 ay
Erkek olmayanlar erkekler adına atıp tutuyor burada. Bu, bir erkeğin kadınlar hakkında atıp tutmasıyla aynı. Herkes kendini bilse keşke!!
- 5 ay
Bazı şeyleri söylemek için illa o cinsten mi olmak gerekiyor 🤦🏼♀️
Soran5 ayBlue world tabiki her kadın her erkek aynı değil ama ortada bir gerçek var erkeklerin akılları genelde tek birşeye çalışıyor buradaki yorumları tek tek oku ne demek istediğimi anlarsın kadınları elde edene kadar yok sizden çok var yok o yol bu daha neler neler demişler
- 5 ay
@Sosyetic_SheqiiL Elbette bir şeyi söylemek için o cinsten olmak gerekmiyor. Ama bir grubun ne hissetmesi, neyi kabul etmesi gerektiği konusunda ahkâm kesmek için o deneyimi yaşamış olmak gerekir.
Fikir beyan etmek başka, başkalarının adına norm yazmak başka. Benim itirazım konuşmanıza değil; erkekler adına doğrusu budur diye hüküm vermenize. - 5 ay
@Blue-world bu normu biz yazmadık beyfenzi. İlişkiler adına ve sevdiğimiz adam adına doğru olan budur, aksini kabul edemeyiz. Siz ister yazarsınız ister yazmazsınız, inanın zerre umurumuzda değil.
- 5 ay
Sapık, ve çürük erkekler olduğu doğru; tıpkı sapık ve çürük kadınlar olduğu gibi. Buna kimse itiraz etmez.
Ama bazı kötü örnekleri alıp "erkeklerin aklı genelde tek şeye çalışır" noktasına gelince, bu artık tespit değil önyargı olur.
Aynı mantıkla erkekler de kadınlar için benzer genellemeler yapsa haklı mı olacak? Olmaz. Çünkü bireysel ahlâksızlıklar cinsiyet karakteri değildir.
Eleştiri yapılır, genelleme yapılmaz. Hele bunu karşı cins adına konuşarak yapmak hiç adil değildir.
Erkek böyle olur demekle, kadın şöyle olur demek arasında ahlâken hiçbir fark yok. Yanlış, kimden gelirse gelsin yanlıştır. - 5 ay
@Despot46100 Aynen öyle
Soran5 ay@KonyalıS kanka senin kafan neden o kadar uzun
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. 😂😂😂 vallaha ben hiç trafik polisine yazma demedim
02 Yorumla
Soran5 ayZaten hertürlü yazacaklar🤣
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Evet ama onların durumu başka biliyorsun :D
05 Yorumla
Soran5 ayBiliyorum ironi yapıyorum erkekler o kadar alıngan oldu yani onu demek istedim
Soran5 ayNe anladın yürdagül diyecem de şu an hiç yeri değil😂
Soran5 ayAnladım😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
5 ayArtık bazen onlar bile yazmıyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Yazma diyene yazmam gururum önce gelir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 5 ayyazma diyen birine niye yazayım. istemeyeni ben hiç istemem.
55 Yorumla
Soran5 aySen olayı hiç anlamamışsın ki ohhooo seni istemediği için ayrılamak için yazma demiyor Trip atıyor o yüzden yazma diyor senin de tamam yazmam demek yerine gönlünü alıp yazman gerekiyor çünkü seven erkek öyle yapar aslında yazma diyor ama onun anlamı yaz demek🤣
Kız dili ve edebiyatı öğren biraz 🤣- 5 ay
trip atan ergen birisiyle zaten işim olmaz.
Soran5 aySende üzme oda trip atmasın o zaman kimse kimseye durduk yere trip atmaZ
- 5 ay
Üzmem zaten. üzersem de özrümü dilerim.
Soran5 ayEe tamam işte özür dilesen bile artık yapacak bir şey yok o tribi yiyecen artık 😂
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Yazma demek, yazma demektir.
Hayır demek, hayır demektir.
Git demek, git demektir.
Biz prenses değiliz, sizin psikolojiniz bozuk.
43 Yorumla
Soran5 ayŞimdi hadi bakalım Zestoldu pembeli erkek ben yokken herkese yazıp atıp tutmuşsun şimdi ben geldim hadi bakim şimdi yaz ve seni dinliyorum sen konuş bak ondan sonra ben seni nasıl o itin G*tüne sokup sokup çıkaracam
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
5 ayOndan sonra hayır dememe rağmen hala zorluyor diyen kızlara gelsin. Yazma dediğim de yazmalı diyen kız gerçekten yazma dediğinde yazınca tribe giriyor. Prenseslik değil. Erkekler artık kendilerinin kıymetini biliyor :)))
38 Yorumla
Soran5 ayYazma demek aslında sen yaz ben biraz daha trip atacam demek🤣
- 5 ay
Ben zaten demişim onu :))) Kadın milleti ben hayır diyeyim sen evet anla. Ben anlatmayım sen anla telepatik güçleri var erkeklerin çünkü :))) Birine gerçekten yazma dediğinde ne olacak peki bu sefer de sapık olacak o kişi değil mi :)))
Soran5 ayYooo sapık değil yüzsüz olacak
Ya berkecan sen yüzsüzmüsün ben sana yazma demedimmi olacak🤣- 5 ay
Berkecanlar sapık oluyormuş öyle diyorlar 😱
Soran5 ayNiye size görede merveler o*ruspu oluyor🤣
- 5 ay
Bana göre öyle olduğunu nereden çıkardın 🤔
- 5 ay
Biri bana yüzsüz müsün dese ölmek le aynı şey benim için erkek adamda gurur olur oda yoksa erkekliğini sorgulasın
Soran5 ayYa sevdiğin kadına neyin gururunu yapıyon onun gönlünü alıp çaba vermek varken kadınlarda daha fazla trip atıyorsunuz valla sizin gururunuz kimsenin umrunda olmuyor karı kılıklı prenses erkek diye adınız çıkıyor
Yani yetişkin gibi iletişim kurmak yerine, çocuk gibi trip atacak birine, kendine saygısı olan birisi niye yazsın? Boş trip atacak kız, benim seviyemin yakınlarında bile değildir, yüzüne bakmam. Üzgün olduğu için konuşamamak, çekinmek ayrı. Sadece kızım, aptal gibi trip atacağım diyorsa, zaman kaybıdır sadece.
03 Yorumla
Soran5 ayTamam Sabri abi
Soran5 aySabri abi sen ne içtin
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Erkekleri kullanamayan kadınların tutuşunca kullandıkları laf "prenses erkek" 🤣
Yazma deyince yazılmayı hakeden çok az kadın var.
Çoğu boş trip yapıyor başka işi yok.
Yazılmayı hakeden kaliteli, feminen bir kadın olursanız yazarız tabiki neden yazmayalım.
Ama erkekler bıktı artık kadınların boş tripleriyle uğraşmıyorlar. O da kadınların işine gelmiyor boş tripte yapsa erkek eşşek gibi koşsun istiyorlar.016 Yorumla
Soran5 ayAh be Sabri abi sana prenseslik yakışmadı yıktın bitirdin bizi bee
Soran5 ayYok kanka sadece uzun uzun yazıp anlatmak istemedim sizin beyniniz basmıyor çünkü o yüzden kısa kestirip attım nasıl anlamak istiyorsan öyle anla😂
Soran5 ayAyrıca o profilin ne lan öyle o sakil sakil hareketin tam sana göre bir poz
- 5 ay
İstediğin kadar uzun anlat boş anlatım olur. Argümanınız boş çünkü.
Erkek bırakmam seni dese ıt gibi yazıp dursa gözünüzde aşkına sahip çıkmaktan çok aksine sünepe olur, cepte görürsünüz gerçekler bunlar. Hadi bi hata yapar o zaman kendini affettirmek için tabiki yazıp duracak yazma desende yazacak. Ama hatası yoksa boş trip atıyorsan yazan erkek aksine prensestir, gurursuzdur, sırf egon okşansın diye yapıyorsundur. Bu da kaliteli kadın hareketleri değil.
Soran5 ayTamam 😂
Soran5 ayAynen kanka tamam sensin
Soran5 ayYalnız benim sorumda bana salça olan siZsiniz yaranız var ki hepiniz alındızın onu diyimde içimde kalmasın
Soran5 ayVallahi çok şükür benim sevgilim var hepinizden de daha erkek sapına kadar has katıksız errkkeekk hepinizi s*ker valla sen kendini ananı bacını düşün bence bırak beni😂😂
Soran5 ayNeden hala ısrarla ananı bacını anlatıyon
Ayrıca evet kocam olduğu için sıkıntı değil 😂😂 sen otur kendi derdini s*k
Soran5 ayKocam dediğim sevgilimden bahsediyorum
Soran5 ayAllahalla ee ananda iyi kadınmış ha anlat anlat başka ne yaptı anan
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayYakıştırma birçok açıdan yanlış. Kadının isteğine saygı duyan erkek neden daha az erkek görülsün veya prenseslik neden kötü olsun? Hayır diyene saygılı olan erkek de candır, sağlığına önem veren de. Saçma sapan tripler atan veya özür dileme kapasitesine sahip olmayan insanlara katlanan niye kendine bunu yapıyor? Sürü psikolojisi belki de.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bu ülkedeki kadın ve erkeğin iletişim problemi var. Kendini ifade etmeyi bilmiyor ve arabeskler. Birisi sana arama derse, benimle muhabbet etme derse onunla aklı dengesi yerinde biri zaten muhattap olmaz. Kendinizi ifade etmesini, ne istediğinizi ve ne istemediğinizi doğru öğrenin. Ben bunu söyledim ama aslında bunu kastettim vesaire bu belli bir süre sonra can sıkmaya başlar.
01 Yorumla
Soran5 ayOhhhooo ohhoo ohho artık ne diyecem ne yazacam şaşırdım neyse boşverin
5 aySiz erkeklerin ne kadar düz mantık olduğunu unutuyorsunuz.
Kız: Erkek yazma.
Erkek: Tamam, yazmam.
Kız: Erkek yaz.
Erkek: Tamam, yazarım.
Kız: Erkek sana yazma diyorum ama sen onu yaz diye anla.
Erkek: Tamam, yazmam.
Yapay zeka bile ne dediğini anlar, erkek anlamaz. O yüzden dediklerinize dikkat edin. Komplike düşünmüyoruz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
5 ayCeza için mi 🤣 e erkekler de tacizci sapık gibi görülmek istemiyorlar. Ay bugün rüyamda bir sapık beni takip ediyordu 🤣 bir sürü kadın var sonuçta birini seçer yani neden birinde ısrar edip sapık olsun?
24 Yorumla
Soran5 ayBACIM RÜYADA OLSA KENDİNE DİKKAT ET BU ERKEKLERİN NE YAPACAĞI BELLİ OLMAZ🤣
- 5 ay
🤣🤣 dikkat ettim zaten hak ettiği lafı söyledim
Soran5 ayBundan sonra rüyalarında yanında biber gazı taşı en ufak birşeyde böcek zehirler gibi sık zehirle hepsini🤣
- 5 ay
Ahhahahaah rüyalarımda item olarak yanıma almam gerekiyor 🤣
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayırı hayır olarak kullanmadığınız sürece ölmeye devam edeceksiniz. Biriyle ayrılmak istiyorum diyeceksin, sonra o ne anlayacak biliyor musun? Trip atıyorsun sanacak, ya sana takıntılı olacak ya da katilin.
229 Yorumla
Soran5 ayİkisinin söyleyiş tarzı farklı trip olduğu kendini belli ediyor zaten ama dediğin gibi gerçekten ayrılamak isterse zaten konuşma tarzı belli ediyor küfürler havada uçuşuyor ne ana ne bacı hiçbiri kalmıyor hepsini otoban tüneli yapıp ağzında saydırıyor zaten kız eee erkekte canım değil zaten anlar bir zahmet ayrılmak istediğini 🤣
Soran5 ayTamam berkecan
Soran5 ayYazma bana
Soran5 ayYa Enes batur yazma diyorum hala yazıyon🤣
Soran5 ayYa timam abi yiaqq 🦭
- 5 ay
Bi sorucam, gerçekten merak ediyorum. Biraz önce sevgilinle kavganı anlatmıştın. Sen, seni rahatsız eden bir şey olduğunda direkt söyleyen, tartışma çıkaran biri misin? Çünkü böyle kişiler çok yok ülkede. Var mı merak ediyorum... Bu arada kötü olarak algılama, sevdiğim bi özellik, tartışma kültürü olması yani
Soran5 ayEvet zaten tartışma o yüzden çıktı kendisi türkiyede yaşamıyor avrupaya yerleşti hergün sabah aynı saatte beni mutlaka görüntülü arar sabah yarım saat geç kaldı ben bunu aradım ulaşamadım panik korku sardı içimi ortalığa düştüm babasını vs aradım sonra beni aradı yarım saat geç gidecem işe o yüzden geç çıktım tel sessizdeydi dedi bende ona sinirlendim ben sana telini sessize alma diye demedim mi kaç yıldır burdayken bile bunu diyordum neden sessize aldın dedim öyle tartışma çıktı
Soran5 ayYa evet işte bu sadece örnek ne olursa olsun yüzüne açık açık söylüyorum çünkü o şeyi birdaha yapmasın ilişkimiz zarar görmesin diye
Soran5 ayYok ben ondan eminim oda benden bizim kavgamız kemdimizle alakalı genel şeyler oluyor
Soran5 ayEvet
Soran5 ayŞimdi hadi bakalım Zestoldu pembeli erkek ben yokken herkese yazıp atıp tutmuşsun şimdi ben geldim hadi bakim şimdi yaz ve seni dinliyorum sen konuş bak ondan sonra ben seni nasıl o itin G*tüne sokup sokup çıkaracam
Soran5 ayKes lan sesini sen aq prensesi sende gel 3 lü kız kavgası olsun
Soran5 ayNe hukuku aq gidiyon Allahın eşcinsel erkeğine hak veriyon madem hukuk diyon o aq aptalına neden kayıyon bu yaştan sonra Sabri abi mi s*kecen
Soran5 ayKes sesini aq o or*spo gelsin buraya bak onu nasıl yakalayıp s*kecem
Soran5 ayAq kaşarı kendini erkeklere si*tirip yarandırmaya çalışıyor burada boş yaptığı yetmezmiş gibi birde hep erkeklere beni kötülemiş
Soran5 ayGit oku cevapları aq bana nede soruyon
Soran5 ayO ka*hpenin o kafasını o elindeki tele sokacam
Gizli Üye(36-45)5 ayYazsak sapık oluyoruz yazmazsak prenses sizin piskolojiniz ruh haliniz yerinde mi yoksa kızların tavırları ortada reddetip sonra böğürmeyin deger bilin adam gibi olabilir deyin madem neden reddetip peşinde koşturmak istiyorsun karşında da insan var siz bence kendinizi bir b. okum zannediyorsunuz olan bu bizde 2. defa gelip sizin bir tarafınızı kaldıramayız
01 Yorumla
Soran5 ayYav ne alaka allah aşkına soruyu iyi anlayın tanımadığınız kadını taciz edip yazmanızdan bahsetmiyoruz
Aşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Mantıksız. Erkeklerin yazmaması "prenses erkeklik" oldu, trafik polisinin bir şey yazması da tahminen ceza yazması ve "trafik kurallarına uymadığın" anlamına geliyor. İkisi arasında anlamca bağlantı yok.
06 Yorumla
Soran5 ayO trafik polisi lafı ironi yani sadece yazan tek erkek trafik polisleri oldu şimdiki erkekler alıngan hemen küsüp gidiyor yazmıyor demek istedim herkes soruyu anlamış zaten
Soran5 ayAman herkes amacı anladı zaten erkekler prenses işte🤣
Soran5 ayHiç mutlu değilim aslında erkek erkek gibi kadın kadın gibi olmalı haksızmıyım
Gizli Üye(25-29)5 ayYa bir de bu duyunca iğrendiğim " Prenses Erkek" mevzusu var. Popüler kültür sizi böyle sarmış, sosyal medya sizin tek öğretmeniniz olmuş. Yazık...
Mantık var, fil var. Değil mi?
Türkçe bir kelime: "YAZMA". Mantığını kullan, yazma demek ne demek?
Karşı tarafın ilgisi böyle test edilmez.
Karşı tarafa böyle naz yapılmaz.
Vay ki ne vay...
Ne günlere kaldık...
00 YorumlaYa cogu yanlis anlayip yanlis cevaplamis ya. ciddi sorunlar varken ayrilik varken kotu durumun sonunda ; yazma diyene, tabikide sapik gibi sorunlu gibi yazmayacaklar. ama bi kirginlik gonul alma mevzusu, biseylerin toplanmasi yani kiz genelde gorulmek ister gorulmeyince uzulur kirilir , git der ama gonlu gitme uigras ister.. gormek ister yama diyip yazmasini ister Allah Allah ya, olay bu :)
(tabi gorunmedigin yerde durma etme mevzusu baska,)13 Yorumla
Soran5 ayHele şükür tam açıklayıcı yorum yapan 3. Kişi daha çıktı o kadar kişi yazdı sadece senle birlikte 3 kişi konuyu anlamış helal olsun ağzına eline sağlık 🙏🥰
Soran5 ayBiraz geç anlıyorlar 🤣
5 ayYazdım
Çaldım
Şaştım kaldım
Yandım
Yardım et Allah'ım
Varsa ağım
Sana olsun ahtım
Ne de kötü bahtım
Böyle miydi alın yazım
Ufka doğru rıhtım
Bu hayattan çok bıktım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
5 ayYazınca da ay ısrar ediyor yapıştı ıııy gurursuz yazmayınca prenses nasıl olacak bu iş hem gurur çiğneyip neden yazsın ki kendisini ayaklar altına alsın 😂😂
10 Yorumla
5 ayen iyi seçilen cevaplara baktımda evet aşk için emek vermek gayret göstermek güzel bir şey de bazı kadınlar/kızlar ipin ucunu kaçırıp süründürmekten baya zevk alıyorlar aslında sorun bu değil bir insan sevebilir hoşlanabilir gayet normal bir durum sen istersin ya da istemezsin uzatmaları oynamanın laf ebeliği yapmanın mantıklı hiç bir yanı kadın erkek fark etmiyor insanlar genel olarak ne istediğini bilmiyor
00 Yorumla
5 ayBirine yazma diyorsam yazmasını istemiyorumdur zaten. Yazmasını istediği birine yazma banaaa diyerek "naz yaptığını" düşünen varsa bi psikoterapi önerilebilir kendisine.
00 Yorumla
5 ayDaha neler. Birine durduk yerde tek kelime yazarsam namerdim. Önce o başlatır, niyetinde ciddiyse, değer verecekse sonra ben. Boş boş zaman ayırmam, kimseyi de bekleyip bekletemem.
01 Yorumla- 5 ay
Yazma
5 ayGünümüz tacizcilerine fırsat vermek bence abi bu tamam trip hayiriyla onu ayırt edemiyorlar mi diyebilirsin ama ayırt etse bile kötü niyet için kullanabilir trip atacak bri sürü yol var ama hayır evet olarak erkeklere aşılamak bu devirde ne kadar mantıklı?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kesinlikle katılıyorum. Yazma deriz ama yine bekleriz ve cidden yazılmıyor. Yine de bekliyorum boşa çıkacağını bile bile
06 Yorumla
Soran5 ayGerçekten öyle ama herkes olayı farklı yere çekmiş
Soran5 ayHayır yani birde burada anlatıyoruz anlatıyoruz anlamıyorlar
Soran5 ayZaten en çok öyle olanlar kabul etmiyor kabullenemiyorlar
Ne istediğinizi bilmiyorsunuz. Gerçekten yazma diyen kızı rahatsız etmemeye alışkınız, naz yapmanıza değil. Bu yüzden olgun kadınları tercih ediyoruz.
03 Yorumla
Soran5 ayOlgun kadın sana annelik mi yapsın istiyorsun ne istiyorsun
m 5 ayİşte bu kafadan dolayı geride kalıyorsunuz olgundan kastı illa milf tür kadınlar demek değil. Olgun kadın demek neyin ne yapılması gerektiğini, nerde ne gibi davranacağını ahlâkın güzel olduğunu bilen birisidir. Artık olgunğu da pis yerlere çekmeye başladığınıza göre çok sorunumuz var.
Soran5 ayTamam sabri kamil abi hiç uğraşamam senle ne anlamak istiyorsan onu anla
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
5 ayYazma diyene yazmak kişinin huzur sükununu bozma bozma suçuna sebebiyet verebilir. O yüzden bazı ergenlerin düşüncesinin aksine yazmamak en iyisi prenseslikle alakası yok.
23 Yorumla
Soran5 ayOldu o zaman her haltı ye sonra özür dilemek gönül alak yerine yazma tam prenses hareketi işte
- 5 ay
Konuyu saptırıyorsun şu an
Soran5 ayYok bir kız neden yazma der sen bir şey yaptığın için trip atar. O yüzden öyle der
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yazma deyince bir kere daha yazarım sonra umrumda olmaz. Kimsenin alanına tecavüz etmiyorum. Bu dediğim prenseslikse sana kanka mutluluklar dilerim 3 gün sonra sevgilim beni dövüyor dediğinde görmezden gelirim üzgünüm.
00 Yorumla
5 ayNe güzel.. sen yaşlarda olup böyle heidi gibi dağlarda dedelerle yaşamak vardı, masal gibi.. yaşlanınca, dertleri bile kararıyo insanın..
06 Yorumla
Soran5 ayHiçbirşeyi takmayın hayattan keyif alın kızın tribi size dert değil tatlı sempatik gelsin
- 5 ay
@paandora onla şahsi alakalı değil zaten.
Hayattan alacağım her keyfi itinayla f*ck'tılar ;)
Soran5 aySen yinede takma o f*ck yapanları🤣
- 5 ay
@paandora takmamam durumunda devam edicek daha iyi bişey yok
Soran5 ayVar ama sen kendini kapstmışsın
- 5 ay
@paandora bu sözün muhatabı en son kişi bile bem değilimdir heralde..
Ortalama 1000 kişinin üretebileceği bin farklı fikir ve teselliye karşılık verebilecek kadar senaryo yaşadım..
Tam tersine, güzel bayanlara Ceza yazan 1 tane bile erkek polis yoktur.
Yazsa da telefon n. umarasını yazar
Çoğunluğu güzel kızlara yürüyor.02 Yorumla
Soran5 ayO ironiydi asıl konu erkeklerin trip atması
Kadına ulaşmak kolay olunca tek kadına bağlılık azaldı
16 Yorumla
Soran5 ayBöyle sitelerde gezersen ve esc ye gidersen tabiki kolay olur ciddi ilişkiden bahsediyorum ben
Soran5 ayİsteyen var nasıl her erkek aynı değilse her kızda aynı değil
Soran5 ayNe alaka sadece kapalılar çok var açık olup erkeğe sevgi verip erkeğe erkekliğini hissettirir sadece ona sadık kalan mesela en basiti kendimi örnek verim çok şükür erkeğimi herşeyden herkesten çok seviyorum dünta bir yana o bir yana
Aşk İlişkileri konusunda 921 cevap paylaştı. kızım siz çok wattpad okuyosunuz herhalde, yahu herife yazma demişsin herif daha niye yorsun kendini?
00 YorumlaBu yaşıma geldim yazma diyene asla yazmadım yazmamda. bu yeni bir şey değilki erkeklerde. ama dogru erkeklerde bu hep böyle olmali 😉
00 Yorumla
5 ayDüz iletişime ne oldu? Köküne kıran mı girdi de MANİPÜLASYON'u aklıyorsunuz? Yazma deyince yazmayan suçlu değildir. Yazan suçludur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
5 ayYazma kelimesini ciddi söylüyosak yazmasın da, nazı niyazı da ayırt edebilsin yani öküz olmasın mümkünse ahdhhd
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Buna değer biri olsun onu yazarak başını ağrıtırım rahatsız ederim dert değil ki
014 Yorumla
Soran5 ayVar ama size denk gelmiyor demek
Soran5 ayNeden
Soran5 ayYüzünün yarısı yok diye mi😂
Soran5 ayNe iş yapıyon ki
Soran5 ayNeden tuhaf görünüyor ki merak ettim
Soran5 ayAnladım
Soran5 ayYa siz olayı farklı anlamışsınız iyi anlayın soruyu cevapları iyi okuyun burada tam açıklayıcı yorum yapan birçok kişi oldu zaten
- 5 ay
@Semih6934 onu ayırt edebilirsiniz tabi o zaman hiç sorun yok bunu anlamayan bazı insanlar olabiliyor kadın erkek fark etmez
- Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı.
5 ayEllerine el işi örgü vermeli pembe pofuduklu panduflarla otursunlar 🥴🙄
02 Yorumla
Soran5 ayYapanlar var zaten😂
- 5 ay
Aferin yaaa şöyle olsunlar yaa çok bir şey istenmiyor ki 😂😂🥴
- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
5 ayYazarsa da buda sapık habire yazıyor dersiniz, ne yapacağımızı bilemedik şimdi?
01 Yorumla
Soran5 ayYa Allah aşkınıza soruyu iyi anlayın konu öyle değil size gidin tanımadığınız kadını taciz edip yazın demiyoruz cevapları oku anlarsın soruyu
Kızlar sizin beyinde sorun mu var yazma diyince yazan erkek istiyorsunuz işinize gelmeyince yazmaya devam edene sapık diyorsunuz?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Prenseslikle ne alakası var?
Eğer yüzsüz ve karaktersiz değilsen biri yazma diyorsa yazmazsın.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 349 cevap paylaştı. Yazınca rahatsız oluyorsunuz yazmayınca prenses.. gerçekten ne istediğinizi biliyormusunuz?
07 Yorumla
Soran5 ayNe yapalım bizim bir farkımız var en azından ama siz hepiniz aynısınız 🤣
Soran5 ayYa berkecan ben sana bana yazma demedim mi🤣
Soran5 ayPardon ali abi karıştırdım😅
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
5 ayHanımefendi size yazıyorum ama sevinmeyin hemen 2709 TL
01 Yorumla
Soran5 ayYa ama şey memur bey yaaa🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 5 ayHahah iyi espri polisler zaten çapkındır de deme yazarlar 🤣
02 Yorumla
Soran5 ayEvet ya güzel kız görünce işler değişiyor🤣
- 5 ay
Sapık çoğusu bence dfggg
Evet benim sevgilimde tam tersi o yazma diyince ben yazıyorum hoşuna gidiyor roller değişti
01 Yorumla
Soran5 ay😂😂😂
5 ayKızları anlamak mümkün değil ki ne değişik bir şeysiniz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı. Bogucu olmamak gerek, ama da trip atmak gitmekte bilemedim altan
00 Yorumla
5 ayyazsak ayrı dert yazmasak ayrı cidden kadınları anlamak zor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ay05 Yorumla
Cevap sahibi5 ayZaman ve para kaybı türk kızına yazmak... Uğraşmakla... yok sevgili olmaya çalış... Yüzü gülsün diye pilanalr felan yap... Hepsi gotunde patlar bu devrin kadınlarında... En iyisi tak kılıfını 30 kadar escortlar yesin... Akılları başlarına gelince artık 35 olur 40 olur ya da ollllmazzz 🥱 Evlenilir... Doğuştan yanlız erkek. Kaçarı yok yanlızlıktan erkeğin. Acelesi de yok... En kolay ve emeksiz elde edilen en değerlisidir 2026 yılında... Nazını çek tiribini çekk onu yatın bunu yapmadan şöleydi de böleydi... En son meslektaşım 30 evlendi 4 yılda mq mide kanserinden sen nasıl öldün be adam 🤔😥 Evlenmese yaşıyodu belki.
Soran5 aySen ne diyon aq sanki sen çok düzgünsün bu kadar aylak ağızla konuşmayı biliyorsun madem o zaman bu dediklerini anana bacına da söyle onlarda dikkat etsin kendine esc olmasınlar kimsenin parasını yemesinler
Cevap sahibi5 aySen nasıl bir mahlukatsın ya okuma yazmayı bile bilmiyorsun.
" esc olmasınlar kimsenin parasını yemesinler" Yiyorlar yemiyorlar diye bir eleştiri yapmamışım bile. Size katlanmak bir ölüm. Çabalarsın hor görülür. Çabalamazsın hor görülür. Değer veriyim bakalım ne olucak dersin ego kasarsınız... demek istedim. Sen algıda seçiciliği de aşıyorsun kendine ekliyorsun kendi fikrini. Türkiyede erkeklerin testosteronu baskılanmalı gerek yok bu hormonu hak eden karşı bir cins yokken bu hormon erkeklerin sağlığına zarar saffi olarak zarar erkeklere.
Soran5 ayAklın sadece cinselliğe çalışıyor aq biz aşk sevgi diyoz sen s*kiş sokuş diyon defol git ne olduğu belirsiz yaratık
Cevap sahibi5 ay"rgwrgwrgrwgrwgwrgwrgrwgwrgrwgwrgwrg"
Yukarda yazan erkekler için anlamsız harfler kümesi görüyoruz. Kadınlar için cinsellik istiyen bir abaza görüyorsunuz. Siz çıldırmışsınız. Her yazan şeyi cinsellik olarak okuyorsunuz bu korkunç 😮
Gizli Üye(18-24)5 ayErkekler kesinlikle prenses konu kızın sevgisini bilip bilmemesi değil kızın sevdiği çok belliyse bile yine kızdan bekliyor her şeyi
033 Yorumla
Soran5 ayAynen öyle valla
Soran5 aySizde de anlama problemi var kafanız basmıyor
- 5 ay
@paandora Evet, bunu anlamak zor olmasa gerek. Kadınların olaya daha farklı, daha karmaşık baktığını, erkeklerin olaylara daha düz, daha mantık odaklı baktığını herkes biliyor zaten. Benim söylemek istediğim sevginizi gösterme biçiminiz, birinden uzaklaşmak, trip atmak sevgi gösterisi değil. Anlıyorum neden yaptığınızı ama çoğunuz bunu abartıyor. Sonra erkekler sizden bu yüzden uzaklaşınca karşıyı suçluyorsunuz.
Cevap sahibi5 ay@EnesBT takip ettiğim tek erkek sevgimi daha nasıl gösterebilirim siz erkekler hiç bir şeyi hak etmiyorsunuz anca böyle sizi süründüren onda bunda gözü olan orspu tipli sadık olmayan kadınlara değer veriyorsunuz
Cevap sahibi5 ay@EnesBT bilmiyorum hatırlayamadım amaçları öyle kadınları elde etmek derken nasıl yani
Soran5 ayVallahi enes senin dediğin esc ye veya ortama giden erkekler yapar ciddi düşünen erkek o dediğini yapmaz zaten erkekler de geniş olmazsa kadını elde etmek yerine sahip çıkma çabasına girer senni hiçmi anan bacın yok
Cevap sahibi5 ayPrenses erkeklerden nefret ediyorum ya
- 5 ay
Şöyle diyeyim, aslan ve ceylan gibi düşün. Bazı erkekler ceylanı kovalayan aslan olarak yetiştirilir, ataerkil sistemin sonucu, erkek ve peşinden koşması gereken mal olarak görülen kadın. Ama bizim ülkede şöyle bir şey var, erkeklerin olabildiğince koşması, kadınların da olabildiğince geri durması gerekiyor. Kovalamaca yani. Böyle olunca da önemli olan peşinden koştuğun şey değil, koşman önemli oluyor... Hani çocukken görüp istediğimiz oyuncak için ağlayıp zırlamamız ama eve gelince umursamamamız gibi.
Cevap sahibi5 ay@EnesBT benim bu düşüncem değişmez arkadaş erkek kadının peşinden koşacak
Soran5 ayAynen öyle bende seninle aynı fikirdeyim
Cevap sahibi5 ay@EnesBT şeyi anlamadım öyle kadınları elde etmek derken
Soran5 ayEnes diyor ki erkekler artık ciddi dülğnmüyor sizi umursamıyor o yüzden sizi alttan almıyor sadece kadınlara elde etmek birlikte olmak için çabalıyor diyor
Cevap sahibi5 ayE peki o dediğim erkeğin böyle bir durumu da olmayacaksa benimle. neden beni reddetmiyor ben adım atınca
Cevap sahibi5 ay@EnesBT şöyle ben ona 4.5 ay önce sinirle bir mesaj yazdım hâlâ cevap yok bana instagram engel attı 3.5 ay sonra engeli kaldırdı ben onu ekledim o da beni ekledi hikaye ekledim iki farklı zaman da 1.000 takip ettiği kişi arasından 4 dakika da bakıyor ertesi gün aynı hikayelerime baktığı da oldu
Cevap sahibi5 ay@EnesBT neden bir araya gelemeyiz ki gelsek neden mutlu olmayalım
Cevap sahibi5 ay@EnesBT tamam da neden olmasın ki
Cevap sahibi5 ay@EnesBT ben seviyorum o da istemiyor değil neden olmasın
Cevap sahibi5 ay@EnesBT bir şey konuşulmadı ki gitti o kadar zaman sonra engeli kaldırdı ben ekledim o da ekledi hikayeme ışık hızıyla bakıyor
Cevap sahibi5 ay@EnesBT ve şundan da eminim bir kız çirkin olmadığı sürece eğer kız çok aşıksa erkek bırakamıyor kız isterse oluyor ama kız istemese erkek istese ne yazar
Soran5 ayBenimde sevgilim var sabah saat 9 da bizim kavgamız başladı ve 1 saat öncesine kafar devam etti sürekli birbirimize girdik ve kalktı benim gönlümü alma çabasına girdi şakalar espriler yaptı görüntülü aradı vsve gönlümü aldı sonra bana en son dedi ki ne olursa olsun kavga da etsek o an kavgalıda olsak ne olursa olsun beni ara ben açarım zaten birşeye ihtiyacın da olsa bana söyle kimseye değil dedi ben senin sorunu hallederim yine konuşmasak bile yaparım dedi 1 2 gün sonra zaten barışıyoruz dedi bende cevap olarak ne 1 2 günü aynı gün hemen barışıyoruz dedim çünkü o çaba veriyor yani demem o ki bir erkek var birde adam var bu ikisi ayrı şeyler
Cevap sahibi5 ayZaten öyle ama biz onunla sevgili olmadık ki çok kısa flört sayılır belki buluşma bile gerçekleşmedi o zamanlarda ben kabul etmedim ve zamının da ben de engel attım
Cevap sahibi5 ay*zamanında
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
5 ayYazdığında sapık ilan edilmemek için yazmiyordur
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.
5 ayYazma diyorsa yazmam😎
Onun yanına gider, konuşur ve gönlünü alırım.😉
02 Yorumla
Soran5 ayİşte yemin ederim aradığım cevap has erkeğin asıl yapması gerektiği bu senni cevabını en iyi cevap seçecem
- 5 ay
Teswkkür ederim☺️🫶
Ne k*kosun gtün başın ayrı oynamasın insan gibi yazılmasını istemiyorsan yazma de istiyorsan yaz de... şu kekolara siz gaz veriyorsunuz Allahın k*zbanı
110 Yorumla
Soran5 ayŞimdi hadi bakalım Zestoldu pembeli erkek ben yokken herkese yazıp atıp tutmuşsun şimdi ben geldim hadi bakim şimdi yaz ve seni dinliyorum sen konuş bak ondan sonra ben seni nasıl o itin G*tüne sokup sokup çıkaracam
Soran5 ayVaroş ne lan😂😂😂😂😂😂
Ay ay hiç güleceğim yoktu senin elindeki o telefon var ya he işte onun alır sana s*karım konuşmana dikkat et
Soran5 ayYok ben ananı anlattım direk
Soran5 ayValla ananı anlattığım için Varoş olmadan konuşamıyorum da varoş ne lan sen Kenar mahalle aptalımısın prenses ergen erkekmisin sen aq yaşın başın kaç senin
Soran5 ayAsıl senin konuşma tarzından belli kes lan sesini beni taciz ediyor diye şikayet etmeden o çeneni kapat sus
yazma diyince yazmasın zaten şimdi ilişki için çabalamak başka ısrarcı olmak sülük gib yapışmak başka bu tacize girer umarım başına gelmez böyle şeyleri normalleştirme
02 Yorumla
Soran5 ayBenim sevgilim var zaten ayrıca taciz olayı farklı ben iki sevgili arasındaki tripten bahsettim
Gizli Üye(36-45)5 ayYazma dersiniz yazar taciz zorba olur. Yazmaz prenses narin olur. Akıl hastanesine yazın en iyisi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayErkek dediğin maco olur ben me dersem onu yapcak kadın yoksa olmaz
04 Yorumla
Soran5 ayEee o zaman kadının da tribini çekeceksin kardeşim
Cevap sahibi5 ayÇekerim yeterki beni dinleyen biri olsun maço derken dövmek sövmek değil anlamışsinr sende
Soran5 ayAnladım keşke herkes böyle senin gibi olsa
Cevap sahibi5 ayİstek attm sana takip et
Gizli Üye(30-35)5 ayAwk yazma diye tersle sonra yazmayınca prenses olsunlar.. uşağınız vardı
04 Yorumla
Soran5 ayYaa sen ne kadarda minnoş bir ponçik erkeksin öyleee hanimiş ablası hanimiş
Cevap sahibi5 ayHe işimiz gücümüz yok sizin m@llıklarınızla mı uğraşalım? Yallah başka kapıya
Soran5 ayLan a*ptal şu an benim kapıma gelip benim soruma yazan sensin kafanız basmıyor işte sen git hadi başka kapıya hadi naşş
Cevap sahibi5 ayS. gt ya awk canım... o zaman soru sorma kimse yazmasın? Beyinsi. z
Beni engelleyene kadar yazarım. Hayırdır ilişki 2 kişilik kararlar tek alınmaz yazma oturma kalkma vs nedir bunlar bal gibi yazarım hatun benim hatunum😀😀
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayDeğil mi yapmayınca prenses olsun yapınca da sonra adını tacizciye çıkarın
00 YorumlaNe istediğini bilmeyen, tersini söyleyip anlaşılmayı bekleyen, işleri zora sokan bir cins daha
14 Yorumla
Soran5 ayEvet erkek değilmisiniz anlayın alttan alın işte neden hemen küsüyorsunuz ki
Soran5 ayTrip atıyor o yüzden yazma diyor senin de tamam yazmam demek yerine gönlünü alıp yazman gerekiyor aslında yazma diyor ama onun anlamı yaz demek🤣
Kız dili ve edebiyatı öğren biraz 🤣
- Devamını Gör (63)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer