beni bırakıp başka birinin yanına gitti
bunu da yaşadım
neyse yarına atlatırım
30'lu yaşlarda istesen de aşk acısı çekemiyorsun
bir daha biri ile flört edebilir miyim hiç bilmiyorum
İlki, evet edersin. Herkes aynı mı? Aura dediğin şey çeker insanı. İkincisi, yaptığı şey eşekliktir. Daha ağır yorumlanır daha hafif olmaz. Geçmiş olsun.
Şu yaşları da büyütmeyi bırakınız efendim. Hepsinin olayı, heyecanı ayrıdır. Kimse sandığı kadar büyük ya da tecrübeli değil maalesef. Tadını çıkartın.
Bu his tam kalbin şoka girmesi durumu işte, çok normal 💔🫠 Bazen biriyle yaşadığın şey öyle yoğun olur ki, “bundan sonrası mümkün değil” diye düşünürsün. Ama duygu böyle kalıcı değil, zamanla şekil değiştiriyor.
Şu an kendine alan aç, hemen “yeni flört” baskısı kurma. Kalbin sakinleşince yeniden istemeye başlarsın, insan böyle yaratılmış 😌 Peki bu flörtle olan şey seni daha çok büyüledi mi, yoksa yaraladı mı?
Cevap
22Cevap
Evet iyi kötü pek ayırt edilemiyor da konuşmadan önce de bi stalk edin la kadınlar erkeklerden daha iyi bu konuda
Rıza dahilinde olan şeylere iki taraf da bekarsa normal bakıyorum
Yaşadıklarını anlatıyorsun birkac gündur üzülüyorum adina umarim bir isin vardir.
30 yaşlarında Olgun çekici seksi kadına bırakıp başkasına mı gitti ağzının tadını bilmiyormuş
neler yaşadın bizde merak ettik
Neler Yaşamış Olabilirsin?
Bi kurtulamadık senden mq
Kesin tecavüz etti arkadan 2 posta kaydı dimi
Bu kadar rahatsız ettiyse neden yaşadın ki
İyi misin?
hayır ama yarına iyi olcam
onun için tek bir gözyaşı dökmeyecem
şey onu yapması biraz sıkar😅
şey erkek bedeninde bir kızım
bir erkek tecavüz edemez bana
evet ama dönüşüm geçirmedim
Hayırdır ne oldu
Karaktersiz bir tipmiş.
Kesin patladın bu gece
Neler pldu
Ne yaşadın
Ne oldu ki
Relax bro
ne oldu bu kadar bunaldın
Ne yasadin ki
Guncellemeyi okudum off neler yasamsin
Ne olduki
Neler yasadjn
Ne oldu ki
Noldu ki
Nelerr
Tanışmak ister misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?