Flörtümün evine havai fişek attım, bana ne hissediyordur?

Bana küsüp her yerden engellemişti. Bende çok üzülüyordum. Evde havai fişekleri görünce aklımda harika bir fikir belirdi. Amacım evinin önüne gidip havai fişek gösterileri yaparak af dilemekti. Evinin önüne gidip havai fişekleri ateşledim ama açıyı tutturamadım fişekler evinin camını kırıp evine girip patladı. Ben o an şok oldum. Flörtüm cama çıktı göz göze geldik ağlamaya başladı. Ben de olayın şokuyla koşarak kaçtım. Sizce neden ağlamıştır sevinçten mi ağlamıştır?
Flörtümün evine havai fişek attım, bana ne hissediyordur?
Cevapla