Bu gece yaşadığım neydi ya hala etkisi altındayım?

Uyumak için yatağıma gittim annemler ile uyuyorum bu arada korktuğum için...
Herneyse gözlerim dalmış uyumuşum birden kabus gördüm böyle salondaydım oda karanlıktı telefon ile oynuyordum birden telefon elimden havaya uçmaya başladı ben bağırmaya başladım babanneme bağırdım kurtar beni diye... Sonra üstüme bişey gelmeye başladı o sırada uyandım ama aslında uyanamadım çünkü kulaklarım çınladı ya da üstümde ağırlık vardı ben 0ldüm sandım çünkü o kadar korktum ki ruhum sanki çekildi... Z*na işliyorum acaba bundan dolayı mı ama benle ne işleri olur? Ayrıca herkes z*na işliyor her z! na işleyene C*nler mi geliyor? O kadar korktum ki gece uyuyamadım üç saatlik uyku ile duruyorum çünkü sürekli birisi beni uykumdan kaldırdı neye uğradığımı şaşırdım...
Bu gece yaşadığım neydi ya hala etkisi altındayım?
Cevapla