Hani istemsiz bir ayrılık olmuştur. Ne biliyim seviyorsunuzdur birbirinizi ama birlikte olamayacağınıza inanmıssınızdır. Derken hoop kendini hatırlatır bir yerden. Sevgiliniz olsa bile o exe olan sevginiz devam eder mi?

Hani istemsiz bir ayrılık olmuştur. Ne biliyim seviyorsunuzdur birbirinizi ama birlikte olamayacağınıza inanmıssınızdır. Derken hoop kendini hatırlatır bir yerden. Sevgiliniz olsa bile o exe olan sevginiz devam eder mi?

Yeni bir ilişkin olsun ya da olmasın, gelir diye düşünüyorum. Bir ilişki bitse ve kabullensen bile, bir kişiyi hiç varolmamış gibi silemezsin. Sevgiyle andın biri haline gelir. Şöyle düşün: lise kankan var, fakat kankan şehir değiştirdi. Zamanla görüşemez hale geldiniz, herkes hayatına devam ediyor. Yeni bir kankan oldu. Eski kankan hiç aklına gelmez mi? İnsanlar, kendilerine zarar verenleri bile hatırlar, nefret etmeseler bile. Sevdiklerini nasıl unutsunlar? Aynı şekilde sevmezsin tabi ki fakat aklına gelir
EİC için teşekkür ederim 🙏✨
Doğrusunu istersen, senin konuyla ilgili yorumunu/düşüncelerini duymak isterim. Bence “aklıma gelmez” diyen ya kendini kandırıyor, ya ilişkide olduğu/olacağı kişi üzülmesin diye öyle diyor, ya soruyu farklı algıladı (aklına gelmekle umudu kesmemekle, atlatamamakla karıştırma durumu) ya da sevmenin ne demek olduğunu gerçekten bilmiyor
Ben bir kadına bağlı ve sadık olduğum gibi aşkıma da sadığımdır. Mesela en son 7 senelik ilişkim bittiğinde 1.5 sene sırf eski ilişkime saygımdan kimseyle ilgilenmediğim gibi ilgileri de red ettim. İçimde eskisine dair birazcık bile bir şeyler hissettiğimde yeni birisiyle ilgilenmem. Çünkü bu haksızlıktır 3 kağıttır doğru bulmuyorum asla. Ama birlikte olduğum hiç kimseyi de unutmam. Bu bir aşk özlem şeklinde elbette değil. Bazen küstüğün arkadaşının kötülüğünü istemezsin ya öyle bir durum. Sonuçta mutlu bir birliktelik yaşamışsın bunları yok saymakta doğru değil...
Teşekkür ederim. ☺️
Soruyu okurken beynim yandı aynı anda iki kişiyi nasıl sever ki..
Ehheeh
Kıyaslar bence insanlar ya.
Rica ederimm
Bazı aşklar bitmiyor, sadece şekil değiştiriyor gibi oluyor 😔 Özellikle istemeden bittiyse akla gelmesi çok normal. Ama bence olay şu: Eskiyi düşünmek başka, hâlâ orada yaşamak bambaşka. Yeni sevgiline haksızlık etmeye başladığın noktada tehlike çanları çalıyor 🔔 Sen şu an hangisindesin, düşünmek mi yoksa içinde hâlâ yaşatmak mı? 💭💔
Cevap
8Cevap
Bence biri bitmeden diğerine başlamamk lazım 🤷♀️
Hayır karaktersiz değilim.. yeni sevgili yapmadan da unuturum zaten.. ayrıldıysam bitmiştir
İstemsiz bir ayrılık olursa zaten kimseyi hayatına almazsın dostum başkasını seviyorsan zaten o bitmiştir bitmemişse yazık olur yeni ilişkine
Doğru söylediniz golf dondurma bey teşekkürler...
Golf selection bitter çiolatalı klasbfajkl
En son aşkım Meriç di valla şu an yok ama ara ara sporcu olduğu için geliyor ehemm 😂
aaaa dovecem ha sporcu olsun 1.90 olsun. Nedir yani bizde uzunuz , şey tamam biraz göbeğimiz yağımız olabilir asjkfbasjhkf Nedir bu yani hajfbaaf
Dur hülya Avşardan bir şarkı çıkarıcam bana bir koca lazım dan 190 koca lazım 🤣
ahahaah :D Olur olur :D
Hiç öyle bir şey yaşamadım ama muhtemelen maksimum 1 aya unuturum
Sana manita alçamm böyle tuşlu :D
Bozuk çıkmasın sonra 😄
Kızlık şey erkeklik raporu isteriz sajklfbajsk
Yetmez açıp bakmam lazım ahdhdbsb
Puahaha tüh sana :D Öyle bir şey olursa söyle ben açıp bakarım senin yerine ayıp :D
Nolcak amaaan 😄😄 söylerim tmam djdjc
Yeni sevgili yapılmışsa eskisi akla gelmediği için yapılmıştır diye düşünüyorum ben naçizane fikrim bu şekilde, istirham ederim.
Aklım kalbim dolu olduğunda bir başkasına yer açamıyorum.
Eğer yer açmışsam eskisinden eser kalmamış demektir.
Yok sadakatin işe yaradığı tek yer falan. Biri olduğunda diğerini unuturum.
Eskiyi unuttuğum için yenisi olmuştur zaten neden aklıma gelsin
Yenisini yaptığım an eskisinin yeli esmez bende jskeld
Gelmez, aklıma gelmeyi haketseydi hayatımda olurdu.
Eğer öyle bişey oluyorsa kimse sevgili yapmasın bence çok büyük saygısızlık.
2018 de ayrıldığım bir sevgilim vardı o evli fakat ben kaç kişiyle beraber olursam olayım onu unutamıyorum
Onun yeri ayrı, onun yeri ayrı 🤣
Puahahah :D
Ne yazık ki öyle evet
Bu konuda tamamen tecrübesizim
Eskisini unutmasam yenisini yapmazdım zaten
Etmez aklıma da gelmez
Gelmez hayır
Hayır
Gelmez.
Eskiler eskide kaldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar