Askere gidecek sevgilimle son anda ayrıldık, iki yıllık ilişkiyi bitirmeli miyim yoksa beklemeli miyim?

Askere gidicek. en Son ayrılığı bugün yaşadık. Çok kez kavga edip yine barisiyoruz. İki senedir beraberiz. Benden bugün ayrıldı eski bir fotoğrafımdan dolayı. Eski üniversite ortamimdan. Hatta çocuğu arayıp kaldır fotoyu dediler. Her neyse ben ortak arkadaşımızla beraber onun yanına gittim. Tabi onun bundan haberi hiç yoktu. Beni görünce ortak arkadaşımıza bir ters yaptı neden getirdin hani söz vermiştin falan. İstemiyorum ben dedi ve ben çekip gittim ordan. Sonra beni aradılar geri döndüm. Tekrar konuştuk bir yerde oturduk çay falan içtik. Sonra kalktık son saatlere doğru yine modu düştü. Ama Tum gün boyunca barıştıktan sonra çocuk gibi davranmaya başladı. En son ortak arkadasimizla beraber gittik o da kendi yoluna gitti. Onun bayadir arkadaşı. Bu arkadaş da erkek. Yani daha çok tanıyor benden onu. Her neyse çocuk gibi davranıyor hareketleri hiç doğru değil biraz olgunlaşması uzun sürer falan dedi. Bunu birkaç kişi daha demişti bana. Bilemiyorum seviyorum bir yandan da olmaz diyorum. Kafam ciddi manada çok karışık. Onun hareketlerinden de çok anlayamiyorum bak diyorum bir şey varsa söyle bana net ol. Guvenmiyorsan guvenmiyorm de. Güveniyorsan yanımda dur dedim. tamam yanındayım diyor ama belli bir süre sonra aşırı soğuk yapıyor. Bilemiyorum ya kafayı yicem. Askerden sonra ne olur bilmiyorum olgunlaşır mi düzgün mü davranır yoksa daha mı kötü olur bilmiyorum kararı askere gitmeden önce vermem gerekiyor. Benim için iki yıldir beraber olduğumuz için zor geliyor çünkü her şeyi beraber atlattık. Şimdi çekip gitmek de aşırı zor kalmak da çok zor. Bana lütfen akıl verin kafayı yememek için zor tutuyorum kendimi. Ne yapmam lazım? Bu durumu yaşayan var mı?

Askere gidecek sevgilimle son anda ayrıldık, iki yıllık ilişkiyi bitirmeli miyim yoksa beklemeli miyim?
Cevapla