Ayrıldıktan sonra sevgilimin gerçek yüzünü gördüm, bu nefretle nasıl başa çıkılır?

Biz sevgilimle ev tutuyorduk ama yoğun şeyler yaşamıyorduk neyse ayrıldık tekrar barışmamız imkansız ancak bana o evdeki hatıralarımız seni özletir dedi birde bakalım önce kim bulacak dedi ve güldü hayatımda bu kadar nefret etmemiştim kimseden

Ayrıldıktan sonra sevgilimin gerçek yüzünü gördüm, bu nefretle nasıl başa çıkılır?
Cevapla