Bir erkeğe seni arkadaş olarak görüyorum deyince neden hemen bozulup uzaklaşıyor?

“En başından beri onu sadece arkadaş olarak gördüğümü açıkça belirttim. Ayrıca yeni ayrıldığımı da özellikle söyledim ki yanlış anlaşılmasın, umut vermiş gibi olmasın. Buna rağmen beklenti oluştuysa, bu benim netliğime rağmen olmuş bir durum. Peki, bir erkek neden hâlâ ilişki bekler?”

Güncellemeler
5 ay
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Bir erkeğe seni arkadaş olarak görüyorum deyince neden hemen bozulup uzaklaşıyor?
Güncellemeler
5 ay
"Engeli koydum çünkü artık saçma sapan kontrol edilmekten bıktım. Kiminle konuştuğum, ne giydiğim gibi şeyler yüzünden rahat olamıyorum. Ortada kıskanılacak veya kontrol edilecek hiçbir şey yokken, neyin kafasını yaşıyorsun anlamıyorum. Ben buna gelemem ve kabul etmiyorum.
Bir erkeğe seni arkadaş olarak görüyorum deyince neden hemen bozulup uzaklaşıyor?
Cevapla