Geçmiş ilişkilerinizden sonra ‘bunu bir daha yapmam’ dediğiniz şey ne?

Herkesin ilişkilerden aldığı bir ders vardır. Bazen fazla fedakârlık, bazen görmezden gelinen kırmızı bayraklar, bazen de sustuğumuz anlar… Yaşadıklarımızdan sonra sınır koymayı mı öğrendik, yoksa hâlâ aynı hataları farklı kişilerle mi yaşıyoruz?

#Aşkilişkileri
Geçmiş ilişkilerinizden sonra ‘bunu bir daha yapmam’ dediğiniz şey ne?
Geçmiş ilişkilerinizden sonra ‘bunu bir daha yapmam’ dediğiniz şey ne?
Cevapla