Hayat felsefem şudur: Sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapmayacaksın. Ancak o zaman gerçekten düzgün bir insan olursun. 🤞🏻🥳

Hayat felsefem şudur: Sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapmayacaksın. Ancak o zaman gerçekten düzgün bir insan olursun. 🤞🏻🥳

Kimse bana 'bunu yapma' diyemez. Zaten ilişkiye uygun davranıyorumdur, güvenmiyorsa veya ona uymuyorsa yanlış insanla birliktedir. Biri sana neyi "yapma" diyorsa kendi yaptığı içindir zaten. Bir de yapmadığını düşündüğün ama gizli saklı yapanlar mevcut. Hangisi daha iyi, daha doğru?
Birisi açık açık "bunu yapma" dediğiniz şeyi tekrar yaparsa, ilişkinin devamı olup olmayacağı birçok faktöre bağlıdır ve kesin bir "evet" veya "hayır" cevabı vermek zordur. Bu kararı etkileyecek önemli unsurlar şunlardır: İlişkinin Türü: Romantik İlişki: Bu tür bir ihlal, güven ve saygının temelini sarsabilir ve ilişkinin geleceğini ciddi şekilde tehlikeye atabilir. Arkadaşlık: Arkadaşlığın niteliği ve olayın ciddiyeti, devam edip etmeyeceğini belirleyecektir. Aile İlişkisi: Aile bağları genellikle daha güçlüdür ve affetme olasılığı daha yüksek olabilir, ancak bu durum olayın ciddiyetine bağlıdır.
İş İlişkisi: Profesyonel ilişkilerde bu tür bir durum, işin doğasına ve etik kurallara bağlı olarak farklı sonuçlar doğurabilir.
"Yapma" Denilen Şeyin Niteliği: Ciddiyet: Yapılan şey ne kadar ciddi ve inciticiydi? Küçük bir rahatsızlık mı yarattı, yoksa büyük bir güven kırıklığına veya zarara mı yol açtı?
benim yapmadığım şeyleri karşı taraftan da isterim mutlaka.. ben yapmıyorsam o da yapmayacak.. ben rahatsız oluyorsam yapmayacak.. bizi huzursuz eden hiçbir şeyi yapmayacak.. buna rağmen ısrarla yapıyorsa zaten ortada bir sevgiden aşktan bahsetmek mümkün değil..
Hayatında ben olmadan her türlü boku gidip yiyebilir.. ben kimsenin alçaklığına engel olacak değilim zorla..
Oluyor ama eskisi gibi olmuyor. Güvensizlik ve arada ki bağ inceliyor. Her şeyden şüphe ve memnuniyetsizlik başlıyor. Bir yola girdiyse iki kişi birbirine uyum sağlayacak. İki tarafta birbirinin suyuna gidecek. Yoksa ilişkide kopmalar ve kavgalar olur.
Cevap
16Cevap
bir kere daha uyarırım sonra eski sevgilim haline gelir
Olması makbuldür inatla neye üzüleceğimi biliyor ve yapıyorsa kendimize öncelik vermemiz gereklidir
ilişkinin sorumluluklarına göre davranır karşımdakinden de aynı olgunluğu beklerim birine bunu yap şunu yapma demem bakarım zaten iliskiden beklentimiz bakış açımız uyuşmuyorsa ilk başta birlikte olmam
Ne kadar aşık olsak da anlayış bir yere kadardır anlayışında sınırı çok ötededir zaten o anlayış çizgisini aşıyorsa bir insan artık karşısındaki insana da saygı göstermiyordur bunu bilerek devam etmek isteyen insanın da kendisine saygısı yoktur
Olmaz demekki kıymetim yok ki dinlemiyor beni derim.
Ya bana 'bunu yapma' dedirtçek ne yaşatıyo bu adam he aşkoz. İstemem ya böylesini. Anası eğitsin onu. Ben uğraşmam.
Zor yani hemen ilişkiyi bitirmem elbet ama bunun tekrarı olursa sürekli beni dinlemiyorsa tersime gidiyorsa bitiririm
Bir hata devamlı yapılıyorsa ve söylendiği takdirde hiçbir şey değişmiyorsa, yol vermek gerekiyor.
İlişkinin selameti açısından bir kavşak arz eder. Bile bile yapıyorsa yapma deme kararını bekliyordur. Ben genelde bir şey demeyerek kararı kendine bırakırım. Çünkü bilmeden yaptığı şeyler konusunda uyarı ilişkinin selameti açısından iyi olur.
bir şeyi söylediğim halde zıttı yapılıyorsa çüş derim
Olmaz... Bugün olmazsa yarın, er ya da geç sonu gelir...
Hangi konuda olduğuna bağlı ailevi ya da işle ve beni zorda bırakacak bişeyse istemem mecburiyet gibi gelir beni boğar tehlike sinyali verir beynim şimdi böyle ilerde daha neler olur yakarım gemileri
Hayır, ilişkinin devamı olmaz.
Biter derim.
Olmaz rahatsız olduğunuz biseyi o emsemiyorsa bosverinn
Yani birisini sürekli rahatsız edemezsin değil mi?
Uçar gider elinden
Devam etse bile içte kopuşlar başlar zaten sonrasında biter zaman geçtikçe
Burdan biri bana küfür etti.
Sorumda
Olmaz. Surekli laf ikiletmemeli insan.
O şey ne? Ona göre değişir.
Ben soğuyorum o insanlardan…
Soğur insan diye düşünüyorum
İkinci kez konuşmam ikincikez asla yapabilcegim şeyi tekrarlatmam
Ohal çıkar
Hayır olmaz
Olmaz
Olmaz
Hayır
Hayır
Sarsıntılı olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?