Evlilik icin iki erkek arasinda kaldim, hoslandigimi mi beklemeliyim yoksa bana asik olani mi secmeliyim?

Üçümüz aynı üniversiteden mezun olduk ilişkim yok hiç birile , maddi durumları ikisininde iyi orta evleri arabaları var bende aynı onlar gibiyim ve iki yaş benden büyükler , ilkine hislerim var heycanmı desem adı ne bilmiyorum ama hissim var annesi biraz mani olmuş gibi evlilimize , diğerise beni çok istiyor çok peşimden koşuyor güçlü bir kişiliğe sahib birsi onun annesi beni beğendi için oda daha fazla artık istiyor beni yani ikiside anne ağzına bakıyor gibi ben artık evlenmek istiyorum birinden birini seçecem

Evlilik icin iki erkek arasinda kaldim, hoslandigimi mi beklemeliyim yoksa bana asik olani mi secmeliyim?
Cevapla