Erkek arkadaşım sıkıldığı için ayrıldı, geri dönmesi için ne yapmalıyım 😔?

Erkek arkadaşımla 2 yıldır birlikteyiz. Benden artık sıkıldığını hiss ediyordum. Hep ilgi alaka evet diyip herşeye bağlıydım. Sorunlarımız vardı böyle olmuyor diyip ayrıldı ama görüşünce çok iyiydik gülüp sohbet ediyor sarılıp koklaşırdık. Gel çözelim dedim, istemiyorum dedi. Ne yapayım, geri dönsün?

Erkek arkadaşım sıkıldığı için ayrıldı, geri dönmesi için ne yapmalıyım 😔?
Cevapla