Birbirine zarar veren iki insan neden kopmakta bu kadar zorlanır?

Bazen bir ilişki mutlu etmekten çok yorar ama yine de bırakmak kolay olmaz. Alışkanlık mı, korku mu, yoksa paylaşılan anıların ağırlığı mı insanı tutar? Birbirini inciten iki insan hâlâ birbirine bağlı kalıyorsa bu sevgi midir, yoksa birbirini tetikleyen yaraların bir sonucu mudur
Birbirine zarar veren iki insan neden kopmakta bu kadar zorlanır?
Birbirine zarar veren iki insan neden kopmakta bu kadar zorlanır?
Cevapla