Yetişkinlerin birbirini kırması veya incitmesi bukadar kolay mı?

çalıştığım yerde birbirlerine bağıran okadar çok kişi var ki, bir günde ağlayan kişilerin adlarını saymaktan hatırlayamaz oldum. hatta biri yeter artık ya diyerek giderken bayıldı bile, bukadar mı kolay gerçekten birbirlerini kırmak veya incitmek?
Yetişkinlerin birbirini kırması veya incitmesi bukadar kolay mı?
Cevapla