“Bu kadar kırılmak, incinmek adil mi?” insanlar bir birlerini ne kadar incitip kıra bilirler adil olarak?

"Seven sevdiğine kırılmaz incinir. Seven de, sevdiğini kırmaz azıcık incitir o kadar" Statüko

Yeni yaptığım " SEN ve BEN" Adlı şarkımı sizler ile paylaşıyorum umarım beğenirsiniz.

“Bu kadar kırılmak, incinmek adil mi?” insanlar bir birlerini ne kadar incitip kıra bilirler adil olarak?
Cevapla