Gerçekten kırılıp incindiğin de sonrasında insanları kırmak ve incitmek daha mı kolay geliyor?

Gerçekten kırılıp incindiğin de sonrasında insanları kırmak ve incitmek daha mı kolay geliyor?

Ben çok kırıldım sonra artık umursamadım sanırım bu kırgınlığım beni umursamaz yaptı duyarsızım artık ve dahası umurumda değil birisi kırılacak diye kılı kırk yarmıyorum artık düşüncemi söylüyorum kırılması zerre umurumda değil isteyen kırılabilir incinebilir ben bildiğimi okuyacağım artık

İnsan kırılıp incinmeden sanırım daha hassas ve daha duyarlı oluyor birisini kırmak ve incitmek tercihi olmuyor. bu kadar hassasiyete rağmen genelde böyle insanlar bir yerde birisi tarafından kırılıyor ve bu genelde duygusal kırılma oluyor ki bu daha fazla can acıtıcı bence..

Sonrasında o kırılmayı yaşayan insanlar artık eskisi gibi olmuyor daha acımasız daha umursamaz daha kırıcı davranıyor artık önemsiz geliyor her şey ve açıkçası bir şey hissetmiyorlar çoğu zaman.. sadece düşünceleri ve istekleri doğrultusunda yaşıyorlar..

Peki siz kırıldıktan sonra daha mı kırıcı oldunuz?


#DengesizBirAdam

Gerçekten kırılıp incindiğin de sonrasında insanları kırmak ve incitmek daha mı kolay geliyor?
Cevapla