AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
162Cevap
Biraz ince ve çok fazla detaycı olunur o yüzdende zor gelir
ben 42 de evlendim bence hiç bekleme senın ıcın uygun olduguna ınandıgın kısıyı bul ve evlen ayrıca cocuk sahıbı olmak muhtesem bır duygu
Eşiniz kaç yaşında
Çocuk sahibi olmaktan çekiniyorum
Aferin sana helal olsun. Kocan dda olsa kimseye muhtaç olma. Tebrikler ☺
Evlenmek isteyen evlenir. Sen arayışta olduğunu belli edersen olur. Bu kadar mesleğim olsun dedindr hangi meslektensin
Sağlıkçıyim
Hayat işte biri için mücadele ederken diğerini kaybedebiliyor insan. Zaten senin şu güne kadar evlilik aklında yokmuş. Ama bundan sonra varsa kadının evlenmesi daha kolay aradığın özelliklerde birini seçersin çalıştığın ortamdan
Evet çok zorlaşıyor. Çünkü beklentiler çoğalıyor ortak noktalar azalıyor.
Ben de birini bulsam evlenirim ama halk diliyle kısmet yok. Rakibiniz olur merak etmeyin.
Yaş ilerledikçe her şey daha net ve keskin olur, o yüzden neden evlenilmesin
Zor değil ama seçicilik artıyor Aslında bu yaşta olanlar daha sağlıklı ve uzun sürüyor.
Ümidi bende kestim artık çok ta önemli gelmiyor bana evlilik
Evliliğin yaşı olmaz. Önemli olan doğru insanı bulmak.
İlerde keşke çocuğum olsaydı pişmanlığını yaşamıycaksan evlenme
Çocuk düşünmüyorum ama inşallah pişman olmam
Bence zor değil günümüzde ama doğulu kesim ile zor olur
Bence doğudan ziyade insan karakteri ile alakalı
Öyle tabi muhakkak ama genelde küçük evleniyor o taraf onun için dedim
Anladım
Kız 60 yaşında teyzele sevgili yapıyor sen gencecik kızsın bu nasıl soru ya 😀 olur ümitsiz olma, hangi şehirdesin ve meslek ne
Hangi şehirdesin
Zaten çalıştığın yerde sikilmek için can atıyormulsun bulursun birini yaaa
Düzgün konuş
O zaman bende gidip çalıştığı yerde çalışayım belki nasipleniriz :):)
seçiçi bir insanmısın önemli olan o seçici bir insansan zor
Maalesef
Bana da tavsiye verir misin abla evleneyim mi sonradan pişman mı oluyor insan evlenmediğine
Valla bazen tek iyi oluyor nazende insan konuşacağı dertlesecegi birini arıyor
Ama kızma ben biraz da seks hayatı için evlenmek istiyorum
Evlenilebilir seni mutlu eden erkek varsa aldatmayan seni düşünen hiç durma
İşte maalesef oda yok.
Çıkar
Zor değil elbette. Her şey insana bağlı sende istiyorsan karşına biri çıkar tabii.
Bir kadın mesleğini eline alınca rolleniyor ysni ne ego bu benim de mesleğim var
Ne alakası var be
Nasıl yok Allah belanızı
Ben ne yaptım yaa
Bişey yapmadın
Neden düşsün? Sadece belirli bir yaştan sonra daha seçici olacağından dolayı kolay kolay evlenmek istemeyebilirsin
Free yaşam sana kalite katmaz. Toplumun baskısı seni ezer
Hayır toplum baskısı değil
Açarsan sohbet olarak dinlemek isterim
Mantıklı değil, bul bir tane genç erkek doymak istediğin zevkleri yaşa en iyisi
Bu arada benden nerdeyse 10 yaş küçük biri hoşlanıyor. Ama evlenir mi bilemiyorum
Bunu ikimiz tartışabiliriz, d.. m açıkkk
Olur
Ben yazamıyorum sen yaz
Tamam
zor değil ama yaşıtını bulman zor olabilir. sen yine de evlilik düşünürsen haber ver basayım nikahı. mesleğin ne şimdi?
ay zor degil bence ozellikle kızsanız heryerden bş görücü cıkıyo surekli annemi ariyo bizim memlekettekiler cok karisik ama erkekler zaten istediginde evlenebiliyo
en önemlisi istedigin meslegı bulabılecek mısın ya sence?
Bence evlilik daha kıymetli neyse umarım olur ama bu yaşlarda da olmaz
Zor olur diyecektim
Evlilik için kesin bi yaş belirlemek bence yanlış. Önemli olan doğru kişinin karşına çıkması. Doğru insan olduktan sonra zamanın önemi yok ☺️
30 bile zor 18 yaşındaki çıtır kızlar varken neden sen?
Şahsi düşüncem erkek evlenirse 18-23 arasiyla düşünür. Asla 25 üstüyle evlenmez. Her konudan riskli
sen mal sın
Kabullenmiyorsunuz işte hahahaha tüm erkekler böyle sadece siz inanmamaya programlisiniz
Eeee niye evlendin o zaman
Evlenmedim ki
Ozaman gel iki sohbet edelim
Mesleğini aldın mı peki. Değdi mi beklemeye
Şükürler olsun
Nedir mesleğin desem
Sağlıkçıyim
Doktor mu
Hemşire mu
E düşünmüyorsan boş ver
Zaten düşünmesem istemem. Önceden hiç istemezdim
E şimdi istiyorsan geçmişte istemediysen geç mi diye düşünme o zaman. Geç değil çünkü o zaman istemiyordun yani
34 yaşına kadar ne mesleği edindiniz merak ettim
Memurum. Dördüncü senem ama
Uzman yardımcısı falan mı
Yok ya saglikciyim
Mutlu musunuz
bence hic evlenmeyin her daim bekarlık sultanlık önceliklidir nasıl olsa hayat çok kısadır hayatınızı yaşamaya bakın mümkün oldukca
Yaş 35 27 yaş eşim mükemmel giden bir ilişki bence küçük seç partnerini derim geç olgunlaşıyo zati
Yaa nasıl tanıştınız.
İnternet
Yaa iyi güvenebilmissin
Çok koşturdu 😂
Bende senin gibiyim doğru kişiyi bekliyorum
İnşallah çıkar karşına
Meslek ne sormayı ayip
Memurum
Gerçekten dediğin gibi party kizi değil de iş kadını olup birde düzgün bir hayat için cabalamişsan kesinlikle seni kapan olur ama o yaşa kadar erkek düşkünü biri olsaydın asla kimse seni istemezdi
biraz daha beklersen zor olmaya başlayacak
Beklemekten başka çare yok ki
Ne işle meşgulsün
Sağlıkçıyim
Bende sağlık çalışanıyım kamuda mısın?
Evet
Yaşlarda yakın merak ettim seni müsait misin biraz konuşsak :)
Zor değilde biraz seçicilik başlıyor
Evet maalesef ister istemez oluyor
Sen mi istemedin
Evet
Çalışıyor musun
Aynen
İş ortamında olur ya birileri. Hoşlanan falan
Varda kimisinin yaşı küçük kimisinin kafa yapısı farklı
O halde bunu özelde konuşalım
Nikah önce gökte sonra yerde kıyılırmış vakti zamanı vardır bence ve kesinlikle geç kalmış değilsin
Evlenmek akıl karı değilken bir kadın için, milletin bu kadar evlilik merakını anlamak güç
Tabu. Evlenmeyene “hiç beğenilmemiş, seçilmeye değer görülmemiş” gözüyle bakılıyorlar halbuki hayvanlar bile çok rahat eş bulabiliyor mantıksız bu iş çok daha kolay yani 😄😄
34 yaşında çocuklu kadın olmaktan iyidir, rakiplerinin arasında onlar da var, bu yüzden çok daha ön sıralardasın 👍
Evlenöeden evliler gibi yasadıysan evlenmene gerek yok bence
Hayır
Hayır ne?
Yani evli gibi yaşamadım
Meslegin ne
Muhafazakarmısın
Evet muhafazakarim
Seni alan yaşadı
Şanşın , kısmetin ne zaman geleceği belli olmaz canım.
Sen kendini hazır hissettikten sonra bir de gönlüne göre birini bulduktan sonra gerisi boş gelir sana. Önce gönlünü doldur sonra geleceğini çizmeye kalemin olsun👍
Valla ben de 31 yaşındayım nasip ne zamanda o zaman ümidini kesme
Her yaşta evlenilir fakat çocuk yapma olasılığı düşer
Bende 35 yaşına geldim evlenemedim. Bu yaştan sonra çoğu şey zor geliyor bazen.
Guzel akilli ve yasina gore gencsen cilveli isen bulursun bitane genc bile olur belki
Senide bid taniyabilmek takip etme sansimiz olsaydi keske
Halende düşünmüyorum canım mesleğim
Sen ne iş yapıyorsun
Öğretmenim
Çok zor, bende aynı durumdayım
Kaç yaşındasın
32 oldum
35 yaşında yim bu yaşlarda yalnızlık zor
Tabii kolay değil, herkes evli çoçuklu bizde öyle tek başına kaldık
Aynen öyle ama bazen insan in gücüne gidiyor utanmadan alay ediyorlar ne zaman evlencen diye sevdiğim kız vardı sırf memur olmadığım için terketti polis le evlendi
Mantıklı olanı yapmışsın hiç de geç değil
Ben 38 yaşında evlendim acele etme bu yaşina kadar nasip olmadiysa varrdir bir hikmeti
Yok ya bence bundan sonra tam vakti
Zor değil, önemli olan eşin olacak kişiyi bulmak. Onu bulmadan evlenme amaçlı evlenmeye çalışma derim.
Tam bu yaş en güzel vallaha ben genç sevmiyorum dolgun olucak yıllanmis şarap gibi hatun olucak
Senin de birileri ağzına s. icmistir o yüzden evlenememissindir
Hayır öyle bişey olmadı. Kendim istemedim
Mesleğini almadan değil. Seçici olduğun için evleneceğin.
Aman söyle arabasi olsun, şöyle işi olsun kariyerli statüsü olsun. Peşimde koşsun
😅😅😅😅😅😅 bu filmin sonuda Böyle canım
Hayır yanılıyorsun. Ben evlilik düşünmüyordum. O yüzden. Ayrıca araba falan beni ilgilendirmez
Yaş 31 benden de geçti valla
Abartma gençsin daha
Yok valla artık olmasında zaten