Uzaktan ilişki yaşadığım savcı adayı atanınca başkasıyla nişanlandı, siz olsanız ne yapardınız?

2024 yılında instagram üzerinden bir savcı adayıyla tanıştım o zamanlar hukuk fakültesini yeni bitirmiştim hmgs denen zıkkıma çalışıyordum Ankara 'da akademideydi stajları bitince atama kurası yapıldı bu yüzden yüz yüze görüşemedik atanayım öyle görüşürüz sen de sınavı geç diyordu tamam dedim ama sürekli mesajlaşıyorduk görüntülü konuşuyorduk ve gerçekten aşık olmuştum atandıktan sonra görüşmek istedim hiç bilmediğim bir ile geldim alışmam uzun sürecek biraz daha zaman ver bana dedi anlayışla karşıladım ve konuşmalarımız azalmaya başladı ne zaman arasam işim var diyordu tamam savcısın işin olabilir ama küçük bir ilçede görev yapıyordu ne kadar dosyan olabilir ki onu geçtim insan sevdiğine 5 dakika ayıramaz mı gün içinde sadece akşam 30 dk konuşabiliyorduk özlemeye başladım böyle olmayacak bilet alayım ona sürpriz yapayım yanına gideyim sevinir belki dedim ve gitmeme 1 hafta kala nişanlandığını öğrendim şok oldum başımdan aşağı kaynar sular döküldü nasıl nişanlanırsın bana o kadar evlilik vaatleri verdin atanmamı bekle dedin atandın başkasıyla mı evleniyorsun dedim ben seninle can sıkıntısına konuşuyordum ya hiç ciddi düşünmedim ki dedi bu nasıl bir adamdır böyleleri savcı oluyor işte

Uzaktan ilişki yaşadığım savcı adayı atanınca başkasıyla nişanlandı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla